Skip to main content

Vocea României, cifrele de duminică. Show-ul, pe primul loc. Meciul Steaua - Astra a urcat DigiSport în top 3

 
Vocea României, cifrele de duminică. Show-ul, pe primul loc. Meciul Steaua - Astra a urcat DigiSport în top 3

AUDIENȚE. La două zile de la startul sezonului, Vocea României a intrat pe post și duminica, într-o mutare de "strategie de programe", explicau oficialii postului. Cum a mers?

Publicitate

La concurență cu un film cu Jason Statham (Antena 1), cu Bravo, ai stil (Kanal D) și cu meciul de fotbal Steaua - Astra (DigiSport), Vocea României a avut audiențe apropiate de ediția de debut de vineri.

La fel ca vineri - când diferența dintre Vocea României și X-Factor a generat gluma zilei în Pro TV: "lajumate.ro" - cifrele show-ului de talente muzicale au fost de două ori mai mari decât locul următor Antena 1, pe toate targeturile.

De notat poziția DigiSport cu meciul Steaua - Astra: locul cinci pe național și trei la orașe și pe targetul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul emisiunii Vocea României

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Vocea României a fost urmărită de peste un milion și jumătate de români în fiecare minut. Show-ul jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana și Tudor Chirilă a fost pe prima poziție, urmată de Antena 1, care a avut audiențe la jumătate - sub 800.000 de români.

Topul național a fost completat de Kanal D, Prima TV și, pe locul cinci, de DigiSport.

URBAN. Peste un milion din telespectatorii Vocii au fost de la orașe. Pe intervalul programului, Antena 1 a avut aproape jumătate de milion de români pe post.

Locul trei pentru DigiSport, cu 330.000 de persoane pe urban.

COMERCIAL. Jumătate de milion de telespectatori între 18 și 49 de ani s-au uitat la a doua ediție Vocea României din acest sezon. Locul doi pentru Antena 1 (280.000 de persoane) și trei pentru DigiSport (120.000 de telespectatori din targetul comercial.

Audienta posturilor TV duminică, 11 septembrie, pe intervalul Vocea Romaniei, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.541.000 8.6 20.0
2 Antena 1 794.000 4.4 10.3
3 Kanal D 627.000 3.5 8.1
4 Prima TV 506.000 2.8 6.6
5 DigiSport 1 441.000 2.5 5.7

Audienta posturilor TV duminică, 11 septembrie, pe intervalul Vocea Romaniei, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.054.000 10.8 23.8
2 Antena 1 488.000 5.0 11.0
3 DigiSport 1 331.000 3.4 7.5
4 Antena 3 293.000 3.0 6.6
5 Kanal D 268.000 2.8 6.0

Audienta posturilor TV duminică, 11 septembrie, pe intervalul Vocea Romaniei, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 517.000 11.5 29.5
2 Antena 1 280.000 6.2 16.0
3 DigiSport 1 123.000 2.7 7.0
4 Kanal D 112.000 2.5 6.4
5 Prima TV 94.000 2.1 5.3

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @mile : dar tu crezi ca Protv spera mai mult decât audienta dubla fata de concurenta? :)) mai așteaptă pana mâine. Poate o dau în bara cu Supraviețuitorul, care indiferent cât de bun va fi, rămâne un pariu periculos făcut de Protv.
  • pro tv a crezut ca face mare branza ca muta emisiunea , le-a cazut fata postacilor , antena la comercial a facut foarte bun rating , cu mici cheltuieli a avut castig bun, nu se astepta nimeni ca acest digi sa fie asa slab , cat despre kanal d , nu le merge nimic cu emisiuni , expertule e bine pt antena , dezastru e in capul tau
  • Ratingul la al doilea episod #vocearomaniei a crescut usor pe targetul comercial, dar ma asteptam sa treaca peste 30% market share. La antenuta 1 e dezastru! Cursa mortala, un film rasdifuzat, a obtinut audiente peste kix factor si te cunosc pe undeva, pe targetul comercial.

Trimite un comentariu