Skip to main content

AUDIENŢE. iUmor, peste Hercule, lider de audienţă la a doua ediţie

 
AUDIENŢE. iUmor, peste Hercule, lider de audienţă la a doua ediţie

iUmor, mai puternic decât Hercule. Show-ul Antenei 1 a fost duminică seara peste Pro TV, pe intervalul emisiunii de talente. Aproape 1,7 milioane de persoane au urmărit ediţia a doua a emisiunii în care juraţi sunt Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul iUmor:

NAŢIONAL. Show-ul jurizat de Bendeac, Delia şi Cheloo a fost urmărit de aproape 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară. Pro TV a fost aproape de lider, cu o medie de 1,6 milioane de proâivitori, media la niveul întregii ţări. Kanal D, pe locul al treilea, cu cifre la jumătate faţăd e cele două televiziuni. Postul turcesc a avut pe interval gala live a emisiunii Bravo, ai stil.

URBAN. Emisiunea de divertisment a Antenei 1 s-a apropiat de milionul de telespectatori, la oraşe. A avut aproape 100.000 de persoane în plus faţă de săptămâna trecută, după cum Paginademedia.ro a scris AICI. Pro TV, care a avut pe interval Hercule, film produs în 2014, a avut o medie de 861.000 privitori. Kanal D a avut cifre de aproape trei ori mai mici decât Antena 1 pe publicul de la oraşe.

COMERCIAL. Jumătate din publicul cu televizorul deschis, cu vârste între 18 şi 49 de ani de la oraşe, era împărţit între Antena 1 şi Pro TV. 531.000 de persoane a avut Antena 1 pe publicul comercial. Alţi 510.000 au fost pe Pro TV. Kanal D, locul al treilea cu o medie de 166.000 de persoane.

Audienta posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.688.000 9.4 19.1
2 Pro TV 1.666.000 9.3 18.9
3 Kanal D 745.000 4.2 8.5
4 Prima TV 725.000 4 8.2
5 TVR 1 409.000 2.3 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 985.000 10.1 20.4
2 Pro TV 861.000 8.8 17.8
3 Kanal D 386.000 4 8
4 Prima TV 288.000 3 6
5 Antena 3 241.000 2.5 5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 531.000 11.9 26.4
2 Pro TV 510.000 11.4 25.3
3 Kanal D 166.000 3.7 8.2
4 Prima TV 127.000 2.8 6.3
5 Acasa 42.000 0.9 2.1

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @cipica, sambata a fost Pro pe 1 pe toata ziua, iar Antena doar in prime-time

    Pro - 20.9% share
    Antena - 15.9% share

    Pro a adunat audienta cu celelalte programe din timpul zilei, iar Antena a recuperat seara, asa grea este logica?
  • Iulica mai lasa ne cu aburelile tale de antenuta si nu sunt un fanatic pro ,ca tine cu antenuta ta si telenovela Bahar ,care le ridici in slavi
  • Iuli stiu ce se da pe thematic .. problema este ca nu mai cred in audientele date . sambata au dat o in bara . totul este o propaganda , iumor face audienta cu faze porno ar trebui amendati drastic . ***
  • @Expert, fix aia de la Evz vorbesc de bun simt? :))))) Fix aia care zic ca au gasit o sirena vie (pagina de media a facut vreo 5 articole despre ei, dai la cautare) of of, prostia doare pentru Jurnalistii Evz.ro
  • antenuta1 nu se lasa de mizerii! Nu cred ca cineva *** se poate uita la asa ceva http://www.evz.ro/la-emisiunea-iumor-s-a-depasit-orice-limita-a-bunului-simt.html
  • Cipica, ce ai tata? Aia dau audientele pe toata ziua, 06:00 - 26:00, nu pe un anumit interval (doar share %, fara rating) :) Degeaba esti angajat Pro, nu-ti vor mari salariul pentru aparare!

    Si nu inteleg de ce pun si Thematic Channels dupa Pro si Antena, iar Kanal D ar pica pe 4, nu pe 3
  • cipicaaaaa @ "ati dat-o", nu "a-ti dat-o.'' ce naiba mai omule, pune mana pe gramatica :))) !
  • Este păcat ca ați ajuns sa spuneți minciuni. Iumor a fost sub Hercule pe intervalul de intersecție, ca atare informația din titlu este o gogoașă antenista.
    Iulia, ca să nu spun că ești partinitoare, am să merg pe varianta ca ai avut mari probleme în școală cu matematica de clasele 1-4. Altfel cum se explică ca 1,68 il rotunjesti la 1,7 si 1,66 este 1,6.
    P etrisor, nu ai obosit să publici d ezinformari?
  • Sunt interesante audientele Kanal d care are audiente apropiate pe toate targeturile. De obicei pe comercial e cu câteva puncte mai jos. Altfel audiente bune pentru toată lumea. Antena se poate lauda ca a fost pe 1, dar Protv a facut audiente aproape identice cu un film.
  • --pe mine ma socheaza ca mi.zeri.ia aia de pe KD ,rupe audientele. poate si pt ca in romania nu mai exista concurenta caci nu au mai ramas decat doua televiziuni generaliste, pro si a1. restul sunt umplutura.
    --bendeac face audienta cu iUmor ,dar cu showul sau de suflet, pierde major. glumele sunt gretoase, personajele deja repetitive....
    --protv incepe sa cada pe locul doi. filmele sunt bune, dar in romania trebuie mai multa productie autohtona. au tras lozul necastigator. a1 s-a adaptat mai bine la ce vor romanii.
  • Sunt audiente bune sau false , deoarece sambata a ti dat o in bara per total pro a fost pe primul loc , uitati va pe thematic chanel

Trimite un comentariu

sus