Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la cheie s-a apropiat de două milioane de telespectatori. Bendeac, locul doi pe publicul comercial

 
AUDIENŢE. Visuri la cheie s-a apropiat de două milioane de telespectatori. Bendeac, locul doi pe publicul comercial

AUDIENŢE. Cu ochii pe Visuri la cheie. Emisiunea de pe Pro TV a avut prima poziție în topul audiențelor. 

În minutul de aur, de la  22.12, producţia prezentată de Dragoş Bucur a strâns în faţa micilor ecrane aproape trei milioane de persoane la nivel naţional şi peste 900.000 de privitori pe tagetul comercial.

Publicitate

Kanal D, peste Antena 1 la nivel naţional şi la oraşe cu serialul turcesc Ziua în care mi s-a scris destinul. Postul trustului Intact s-a poziţionat pe locul al doilea pe targetul comercial.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, cifrele serii de miercuri, pe intervalul Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Visuri la cheie s-a apropiat miercuri seara de două milioane de persoane, media pe fiecare minut, la nivelul întregii țări. Poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D, cu serialul turcesc Ziua în care mi s-a scris destinul, care a adunat în faţa micilor ecrane aproape 1,4 milioane de privitori. Cele două producţii ale lui Mihai Bendeac, În puii mei şi Băieţi de oraş, au strâns în faţa televizorului o medie de 915.000 de privitori, plasând postul Antena 1 pe locul al treilea.

URBAN. Pro TV a fost lider de audienţă aseară şi la oraşe, cu o medie pe fiecare minut de 1,1 milioane de persoane. Kanal D a ocupat locul al doilea pe targetul urban, cu 666.000 de privitori. Locul trei a fost şi aici ocupat de Antena 1. În medie, 481.000 de persoane din mediul urban s-au uitat aseară la cele două programe de umor.

COMERCIAL. Cifre duble pentru emisiunea Visuri la cheie faţă de locul secund pe targetul comercial, reprezentat de persoanele, de la orașe, cu vârste între 18 și 49. În medie, 625.000 de persoane s-au uitat la emisiunea de la Pro TV, în timp ce la Antena 1, postul de pe poziţia secundă, s-au uitat aproape 300.000 de persoane.

188.000 a fost media pe targetul comercial pentru Kanal D, poziţionând postul deţinut de turcii de la Dogan pe locul al treilea.

Audiența posturilor TV de miercuri, 26 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie, la nivel NAȚIONAL: 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.991.000 11.1 22.4
2 Kanal D 1.397.000 7.8 15.7
3 Antena 1 915.000 5.1 10.3
4 National TV 507.000 2.8 5.7
5 Antena 3 503.000 2.8 5.7

Audiența posturilor TV de miercuri, 26 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie, în mediul URBAN: 

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.100.000 11.3 22.4
2 Kanal D 666.000 6.8 13.5
3 Antena 1 481.000 4.9 9.8
4 Antena 3 301.000 3.1 6.1
5 National TV 227.000 2.3 4.6

Audiența posturilor TV de miercuri, 26 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie, pe publicul COMERCIAL: 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 625.000 13.9 33.2
2 Antena 1 297.000 6.6 15.8
3 Kanal D 188.000 4.2 10.0
4 National TV 62.000 1.4 3.3
5 Acasa 55.000 1.2 2.9

Imagini din emisiunea Visuri la cheie de aseară:

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Comentarii

  • Așteptăm și punctul de vedere al dlui. Mile...care e de ”serviciu” doar atunci când A 1 e pe primul loc. Poate ne explică acum de ce A 1 are, pe național, jumătate din privitorii Pro TV, de ce pe național și pe urban A 1 e pe locul 3...
  • Am vazut in promo emisiunea de ieri, saracii oameni..

    Antena facea audienta mai buna cu un film decat cu emisiunile lui Bendeac. Daca tot vor trece la HD, sa inceapa sa-ai curete imaginea si sa faca ziua de miercuri-ziua filmelor noi, in loc de productii gen Bendeac, unde umorul nu exista.

    Doar eu cred ca Antena ar face audienta mai buna cu un film?

Trimite un comentariu