Skip to main content

AUDIENȚELE Vocea României la a doua rundă de dueluri. Antena 1, a treia la nivel național

 
AUDIENȚELE Vocea României la a doua rundă de dueluri. Antena 1, a treia la nivel național

A doua etapă a duelurilor a obținut vineri seara 1,5 milioane de persoane din întreaga țară, în cele trei ore de difuzare. Pe același tronson, Antena 1 și Kanal D au fost aproape la egalitate la nivelul înregii țări și la orașe. 

Publicitate

După media la nivel național, Kanal D a avut cifre ușor peste Antena 1, în timp ce la orașe, Antena 1 a fost peste Kanal D.

Show-ul X Factor, de pe Antena 1 s-a terminat mai devreme. Potrivit programului TV, emisiunea s-a desfășurat până la 23.00. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele posturilor TV obșinute vineri seara, pe intervalul show-ului Vocea României (20.30 - 23.30):

NAȚIONAL. Show-ul de pe Pro TV a avut 1,5 milioane de persoane, media pe minut, în cele  trei ore. Kanal D a avut poziția a doua, iar Antena1 a fost pe trei, posturile fiind la mică distanță: 47.000 de persoane între cele două.

URBAN. Vocea României a depășit, la orașe, milionul de persoane, media în fiecare minut. Antena 1, de pe locul al doilea, a avut aproape 600.000, media pe minut. Kanal D a fost pe trei, la mică distanță: 560.000 de persoane. 

COMERCIAL. Cifre duble la Pro TV față de Antena 1, pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. Vocea a fost urmărită, în medie de 560.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a avut aproape 300.000. 

Audienta posturilor TV de vineri, 28 octombrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.554.000 8.7 19.4
2 Kanal D 1.167.000 6.5 14.5
3 Antena 1 1.120.000 6.2 14.0
4 Prima TV 471.000 2.6 5.9
5 National TV 416.000 2.3 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de vineri, 28 octombrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.021.000 10.5 23.1
2 Antena 1 595.000 6.1 13.5
3 Kanal D 559.000 5.7 12.7
4 Romania TV 219.000 2.3 5.0
5 Antena 3 163.000 1.7 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de vineri, 28 octombrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMRCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 560.000 12.4 32.6
2 Antena 1 299.000 6.6 17.4
3 Kanal D 128.000 2.8 7.5
4 Prima TV 81.000 1.8 4.7
5 Acasa 54.000 1.2 3.1

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • observ ca cei de la Vocea au mai remediat din problemele pe care le-au avut la auditii. Autotune-ul e mult mai bland, filmarea e mai dinamica si calitatea video e mai buna, culorile sunt mai vii, studioul e filmat mai din spate ceea ce il face sa para putin mai mare, iar grafica din timpul duelurilor e ok. Good job, Pro! se poate si mai bine :)
  • Expert, ai idee ce formate am putea vede in primavara la pro? In afara de vocea jr, masterchef si romanii au talent.
  • Sunt sanse foarte mari ca Vocea Romaniei sez 6 sa fie cel mai urmarit sezon! A doua runda de dueluri din sezonul 6, e mult peste a doua runda de dueluri din 2015, difuzata in 13 noiembrie, cand a obtinut 10.6 rating si 28.3% market share, pe targetul commercial, 18 - 49 urban. http://www.paginademedia.ro/2015/11/audiente-a-doua-runda-de-dueluri-de-la-vocea-romaniei-peste-saptamana-trecuta-topul-statiilor-pe-interval
  • Excelent! Vocea a umilit kix factor, cel mai scump show din grila a1! Saptamanile trecute, niste habarnisti spuneau ca kix factor va depasi Vocea, dar ce sa vezi, Vocea creste, intimp ce kix factor scade. The voice Nr 1 aproape pe toate pietele, in timp ce x factor e un format expirat, dar managerii din a1 nu pot sau nu vor sa inteleaga asta. Kix factor mai are 3 episoade cu preselectii, iar la fazele eliminatorii audientele vor scadea si mai mult.
  • X Factor si Vocea sunt formate bune, pacat ca la X Factor vin toti aia fara voce.. Sunt si voci bune la ei, dar mai rar. La Vocea de exemplu doar vocile bune sunt bagate pe TV. Producatorii A1 chiar credeau ca lumea se uita la toti afonii? A mers pana acum cu manelizare la toate posturile, lumea se plictiseste si evolueaza, nu mai vrea cocalari, deaia au ramas doar Capatos si Wowbiz cu promovarea lor.

    In concluzie, o preselectie mai buna si mutare de zi, X Factor ar face audienta. Dar asa... sa ramana in umbra Vocii
  • x factor credea ca aducandu-l pe acel mascat care se crede megastar va da lovitura.. dimpotriva ii trage mai in jos.. bravo The Voice of Romania

Trimite un comentariu