Skip to main content

"Râsul, cel mai bun medicament", spune un spot emoţionant, cu eroi de zi cu zi, pentru Philips. Ce spune Răzvan Mătăşel despre execuţia publicitară

 
"Râsul, cel mai bun medicament", spune un spot emoţionant, cu eroi de zi cu zi, pentru Philips. Ce spune Răzvan Mătăşel despre execuţia publicitară
Foto: AdWeek.com

Când „râsul este cel mai bun medicament". Spotul "Philips Everyday Hero", parte a unei campanii australiene pentru brandul Philips dedicat tehnologiei din domeniul sănătăţii, spune povestea unui tânăr obişnuit care devine supererou pentru copiii aflaţi în spitale.

Acesta sare din pat, îşi ia micul dejun în timp ce face duş şi se îmbracă în Spiderman. Până în acest punct, regizorul reclamei nu ne dezvăluie motivul pentru care bărbatul iese pe uşă în costum de supererou. 

Publicitate

Tânărul care îl întruchipează pe eroul din benzile desenate îşi continuă periplul prin oraş, ca un cetăţean obişnuit: se luptă cu traficul din oraşul aglomerat în care locuieşte, aleargă pe străzi spre locul de muncă. Spotul se încheie cu un cadru în care "eroul de zi cu zi" (Philips Everyday Hero) atârnă într-un ham de alpinism la geamul unui spital în care sunt trataţi copiii bolnavi de cancer. 

"Inspirat din realitate, acest spot spune povestea unui alpinist utilitar care spală geamurile îmbrăcat în costum de Spiderman, cu scopul de a-i distra pe copii", spune Eva Barrett, directorul global al comunicării de brand Philips, pentru AdWeek.

Potrivit oficialilor Philips, spotul porneşte de la ideea că râsul este cel mai bun medicament. 

"Este cel mai bun exemplu care ne arată că empatia dintre oameni poate face diferenţa."

Spotul este semnat de agenţia britanică Ogilvy & Mather şi a fost lansat luna aceasta, potrivit AdWeek.com. Clipul a fost distribuit şi de publicitarul Răzvan Mătăşel (Partner at Arsenoaiei & Matasel), ieri, pe Facebook. 

Răzvan Mătăşel, pentru Paginademedia.ro: 'Imi place că brandul a dramatizat un gand simplu care poate să devină credo pentru fiecare om"

"Din ce în ce mai multe branduri din ziua de astăzi nu mai au un credo, o mantră. Philips vorbeşte cu mult optimist că există întotdeauna o modalitate să faci lucrurile puţin mai bine. Îmi aduce aminte despre celebrul slogan (unul dintre preferatele mele) post-decembrist: 'Un pic mai bine pentru dumneavoastră'. (Gepa Electrocenter).

Îmi place că brandul nu şi-a asumat o mantră revoluţionară care să schimbe ordinea universală ci a dramatizat un gand simplu care poate să devină credo pentru fiecare om/ individ.

Voi folosi spotul acesta ca un exemplu pentru companiile care vor să construiască campanii de imagine şi vor să vorbească doar despre ele… cât de mari şi tari sunt.

Îmi place această execuţie pentru că vorbeşte despre oameni şi le dă un gand pe care oamenii îl pot interioriza şi îl pot adopta în viaţa de zi cu zi."

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu