Skip to main content

Proiectul Eu sunt 12, din campania Bergenbier, nominalizat la Digiday Awards Europe

 
Proiectul Eu sunt 12, din campania Bergenbier, nominalizat la Digiday Awards Europe
Campania Eu sunt 12

Campania “Eu sunt 12”, realizată de agenţia First Content Studio, în colaborare cu Bergenbier, a fost nominalizată la Digiday Awards Europe, alături de campanii ale The Economist, Youtube sau Financial Times. Gala, în cadrul căreia vor fi decernate marile premii, va avea loc pe 1 decembrie, la Londra. 

Categoria la care a fost nominalizată campania este Best Branded Content Series, în cadrul căreia se premiază cele mai de succes proiecte europene de long-term branded content.

Publicitate

Pe lista de nominalizări la această categorie se află unele dintre cele mai vizibile proiecte de publishing: Omni și unul dintre marii publisheri ai planetei, Condé Nast.

Totodat[, platforma de comunicare EU sunt 12 a fost premiată anul acesta la IAB Mixx Awards pentru cel mai bun proiect de content marketing din România.

Digiday Awards premiază publisher-ii, advertiser-ii și platformele tehnologice care aduc schimbare și inovatie în piața de profil din Europa.

Despre campania EU Sunt 12

Platforma „EU sunt 12” a fost construită în anul 2015 pentru iubitorii de fotbal din România, plecând de la insight-ul că suporterii sunt extrem de importanți în succesul unui meci. Ei sunt, practic, cel de-al 12-lea jucător, pe care îl celebrăm în fiecare zi, au explicat creatorii campaniei. 

În acelaşi an, la puțin timp după lansare, Bergenbier a adoptat platforma www.eusunt12.ro, transformând-o în platforma oficială de comunicare.

Proiectului i s-au alăturat în scurt timp nume mari din lumea fotbalului românesc, precum Gabi Balint, Bogdan Stelea, Florin Gardoș, Alex Chipciu și Claudiu Keseru sau Nicolae Stanciu.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu