Skip to main content

Point Public Affairs, din grupul GMP, a lansat o platformă despre alegeri. Ce conţine?

 
Point Public Affairs, din grupul GMP, a lansat o platformă despre alegeri. Ce conţine?

Agenţia de Point Public Affairs a creat o platformă special pentru perioada campaniei electorale. Numele: Romaniavotes.ro. Proiectul are ca ţintă oamenii de afaceri.

Publicitate

Ce are special?

Site-ul este redactat în limba engleză şi conţine, printre altele, grafice, ştiri din perioada campaniei, măsuri promise de partidele implicate, listele candidaţilor propuşi de partide, cu cei intraţi recent în partide, dar şi cu cei care au ieşit din peisajul politic.

Proiectul are rolul de informa mediul de afaceri din România despre evenimente petrecute pe perioada campaniei electorale, implicaţii la nivel politic, economic şi social.

“Platforma targetează mediul de afaceri din România şi oferă informaţii obiective despre evoluţiile care au loc în plan politic, despre calendarul alegerilor şi formării Guvernului şi decriptează pentru cititori mişcările partidelor pe tabla de şah politică”, potrivit declaraţiilor date de oficialii Point Public Affairs, pentru Paginademedia.ro.

Platforma se adresează în primul rând oamenilor din poziţii de CEO, membri din board-ul companiilor, top management, expaţilor (persoane stabilite în străinătate), dar şi celor care doresc să se informeze în ceea ce priveşte alegerile parlementare din decembrie.

Point Public Affairs este o agenţie de public affairs din grupul GMP Advertising, deţinut de Felix Tătaru.

În zece zile de la lansare, site-ul a avut un trafic de o mie de vizitatori unici, potrivit oficialilor Point Public Affairs. Platforma este dublată de o campanie de informare săptămânală prin direct mailing către o bază de 200 de persoane din conducerea companiilor, care primesc săptămânal şi un newsletter cu informaţii şi analize recente.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus