Skip to main content

AUDIENŢE. Serialul turcesc de la Kanal D aproape a egalat Vocea şi X Factor. Vocea rămâne liderul

 
AUDIENŢE. Serialul turcesc de la Kanal D aproape a egalat Vocea şi X Factor. Vocea rămâne liderul

Seara de vineri a fost a Vocii, show care a pus Pro TV în poziţie de lider pe toate segmentele de public. Serialul turcesc de pe Kanal D a ajuns peste Antena 1 la nivel naţional şi la oraşe.

Publicitate

În plus, la nivelul întregii ţări, Kanal D, cu serialul Ziua în care mi s-a scris destinul, a fost aproape la egalitate cu Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de vineri, 4 noiembrie, pe intervalul show-ului Vocea României:

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a atras o medie de 1,3 milioane de persoane la nivelul întregii ţări, în cele aproape trei ore de show. Kanal D a avut poziţia a doua la o distanţă de 30.000 de persoane de lider. Locul trei pentru Antena 1, care a avut X Factor, şi a obţinut o medie de 1,2 milioane de persoane.

URBAN. Pe publicul de la oraşe, Pro TV s-a menţinut la distanţă de locurile doi şi trei. Show-ul Vocea României a avut pe interval o medie de 900.000 de orăşeni. Locul doi pentru Kanal D, care a avut cifre peste media postului: 662.000 de orăşeni. Antena 1 a fost pe trei, la mică distanţă de Kanal D.

COMERCIAL. Primele două poziţii pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani au fost ale Pro TV şi Antena 1. Primul, cu o medie de 450.000 de persoane. Antena 1, poziţia a doua cu 330.000 de persoane.

Audienta posturilor TV de vineri, 4 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.369.000 7.6 17.4
2 Kanal D 1.334.000 7.4 16.9
3 Antena 1 1.230.000 6.9 15.6
4 Prima TV 377.000 2.1 4.8
5 National TV 359.000 2.0 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de vineri, 4 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.15), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 908.000 9.3 20.9
2 Kanal D 662.000 6.8 15.2
3 Antena 1 653.000 6.7 15.0
4 Antena 3 206.000 2.1 4.7
5 National TV 148.000 1.5 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de vineri, 4 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 459.000 10.2 28.2
2 Antena 1 332.000 7.4 20.3
3 Kanal D 192.000 4.3 11.8
4 Acasa 61.000 1.4 3.8
5 Prima TV 59.000 1.3 3.6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    vocea a scazut ceva fata de saptamana trecuta , de aceea kanal d a crescut
  • marian marian
    Asta este cultura s a ajuns sa se urmareasca mizerii turcesti bine ca cel putin urbanul si comercialul nu este turcesc jalnic popor , daca ne uitam la serialul Las Fierbinti ne fac inculti dar ce i care se uita la turcesti ce sunt .
  • marian marian
    Mile dar joi de ce nu comentezi ,
  • iche iche
    cum poti sa faci o comparatie intre grila de programe de vineri si luni? am ramas fara cuvinte...
  • mile mile
    dar vocea ce a ajuns florine , sa fie sub chefi la cutie
  • Florin Florin
    ce a ajuns chix factor...

Trimite un comentariu

sus