Skip to main content

CNA-ul din Republica Moldova a sancţionat patru posturi TV cu trei zile fără publicitate. Motivul?

 
CNA-ul din Republica Moldova a sancţionat patru posturi TV cu trei zile fără publicitate. Motivul?

Consiliul Coordonator al Audiovizualului, entitatea care reglementează piaţa audiovizuală din Republica Moldova, a sancţionat patru posturi de televiziune cu scoaterea reclamei de pe post timp de trei zile.

Publicitate

Motivul?

Televiziunile Publika TV, Jurnal TV, Accent TV şi NTV Moldova au avut “încâlcări grave a legislaţiei audiovizuale precum și normele deontologice și jurnalistice în reflectarea campaniei electorale”, fiind sancţionate cu interdicţia de a difuza publicitate timp de 72 de ore, potrivit agora.md

Pe de altă parte, posturile Prime TV și REN Moldova au luat amenda maximă de la CCA, în valoare de 5400 de lei, iar postul TV 7 amendă minimă, pentru încâlcări ale legislaţiei audiovizuale în campanie electorală.

Potrivit agora.md, postul de televiziune Prime TV a primit amenda maximă pentru că a preluat un reportaj care anunţa primirea a 30.000 de imigranţi sirieni în Republica Moldova dacă Maia Sandu va ieşi preşedinte. Informaţiile au fost preluate de postul de televiziune, unul dintre cele mai urmărite din Republica Moldova, de pe câteva site-uri care publică în limba rusă.  

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu