Skip to main content

Dacian Cioloş refuză difuzarea interviului pentru Viaţa Satului la o altă dată: Este regretabil faptul ca SRTV a schimbat conditiile de difuzare a interviului dupa inregistrare

 
Dacian Cioloş refuză difuzarea interviului pentru Viaţa Satului la o altă dată: Este regretabil faptul ca SRTV a schimbat conditiile de difuzare a interviului dupa inregistrare

Premierul Dacian Cioloş a refuzat difuzarea interviului acordat în emisiunea Viaţa Satului la o altă dată, alt interval orar sau alt canal al SRTV, se arată într-un comunicat de presă al Guvernului.

Publicitate

„Prim-ministrul Dacian Cioloș nu autorizează difuzarea interviului într-un spațiu de dezbatere electorală al nici unui partid având în vedere că scopul și conținutul interviului au fost exclusiv subsumate interesului cetățenilor cu privire la politicile publice și acțiunile Guvernului în domeniul agricol și nu vizează în nici un fel campania electorală, partide sau oameni politici", se arată în comunicat. 

Motivul pentru care Guvernul cere TVR nedifuzarea interviului este justificat de faptul că premierul a menţionat informaţii de interes pentru fermieri şi rezultate la zi, iar o eventuală reprogramare ar presupune o actualizare a unor informaţii.

"In cadrul interviului acordat, premierul a mentionat o serie de informatii de interes pentru fermieri si a punctat rezultate la zi, raportate pana la momentul inregistrarii interviului. Ori, transmiterea cu aproximativ trei saptamani mai tarziu a interviului ar necesita actualizarea unor informatii cuprinse in respectiva inregistrare.

In spiritul deontologiei profesionale si din respect fata de dreptul telespectatorilor la o informare corecta si completa, va solicitam sa luati in considerare aceste argumente si din acest moment sa nu difuzati pe canalele SRTV sau pe alte canale online interviul acordat cu buna credinta de prim-ministrul Dacian Ciolos, la solicitarea TVR, pe 23 noiembrie.

Este regretabil faptul ca SRTV a schimbat conditiile de difuzare a interviului dupa inregistrare, avand in vedere ca intre timp nu au intervenit alte elemente care sa modifice contextul in care a fost realizat interviul", potrivit comunicatului emis de Guvern.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Comentarii

  • Reactia demna a Premierului Dacian Ciolos arata micimea si totala lipsa de caracter a specialistilor in lipsa de deontologie de pe Calea Dorobantilor nr. 191.
    Daca am avea politicieni responsabili in Parlament, ar merita revocat intreg Consiliul de Administratie al TVR. Nici pe astia nu-i avem....
  • @ Sanda Tarce Eu am auzit ca pe Dumitrescu l- a gasit Irina Radu in urma unei vizite la mausoleul lui Lenin. Pe Zeicescu a intilnit- o la Antipa.
  • De un imens tupeu aceasta Radu. Cu cea ta ei de *** plătiți cu 12000 de lei pe luna. Zeicescu,Gainusa, Cristache, Dumitrescu George. Lucrez în echipa ăstuia din urma. Nu îl interesează defel tema emisiunii; ci doar cum sa nu i se vadă ridurile.
  • O usturatoare palma administrata de premierul Ciolos celor patru insi din TVR vinovati de nedifuzare. Respectivii sunt RADU IRINA, ZGABERCEA CRIS TIAN, CALOTA CORNELIU (comisar politic) și GHERGHESCU GABRIEL. Insi care in loc de obraji au talpa de cizma militara! Petrisor, nu ma cenzura!

Trimite un comentariu