Skip to main content

INTERNETICS. 156 de campanii, înscrise, printre care și Muzeul Corupției, semnată de Kinecto pentru Nicușor Dan

 
INTERNETICS. 156 de campanii, înscrise, printre care și Muzeul Corupției, semnată de Kinecto pentru Nicușor Dan
Internetics

ÎNSCRIERI. 29 de agenţii și 156 de campanii intră în ediția de anul acesta al festivalului Internetics, ce premiază creația în campaniile online. 

Publicitate

Gala de premiere Internetics va avea loc pe 21 noiembrie la Ateneul Român de la ora 19.30, anunță reprezentanții evenimentului.

Printre cele 156 de campanii se numără și proiectul Muzeul Corupției, semnat de agenția Kinecto și susținut de Nicușor Dan, lansat în contextul campaniei electorale de la Primărie. 

Ajay Naqvi, președintele juriului Internetics din acest an:

„Sunt foarte curios și entuziast să văd lucrările înscrise. Pe de o parte curios pentru că mă interesează să aflu mai multe despre industria din România și, pe de altă parte, entuziast pentru că prețuiesc foarte mult ideea de festival.

Orice apreciere în cadrul unei platforme de sharing cum e un festival creează amintiri, premiază oameni și recunoaște calitatea unui work bun. Și toate astea creează mai departe un cerc virtuos al excelenței care ajută brandurile, marketerii și agențiile.”

Cele 29 de agenţii participante la festival sunt:

1. 4ideas Agency

2. Centrade | Cheil

3. Cohn and Jansen JWT

4. Conversion

5. Digital Star

6. FCB Bucharest

7. Golin

8. Graffiti BBDO

9. Graffiti PR

10. Happy Digital

11. Heist Industries

12. Jazz

13. Kaleidoscope Proximity

14. Kinecto Isobar Bucharest

15. Kubis Interactive

16. Leo Burnett România

17. MRM Worldwide România & McCann Erickson România

18. MullenLowe Profero

19. Ogilvy Group

20. Publicis România & Publicis One

21. Republika

22. Saatchi & Saatchi + The Geeks România

23. SPIDER

24. Starcom Mediavest Group

25. The Coca-Cola Company

26. Thinkdigital România

27. Tribal Worldwide România

28. V8 Interactive

29. WEBSTYLER (alături de GMP Advertising)

Membrii juriului Internetics vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.

Campaniile înscrise au fost realizate pentru următoarele branduri:

1. ABSOLUT

2. Antrefrig

3. Aptamil

4. ARCUB/Bucharest2021

5. Automobil Clubul Român & Federația Internațională de Automobilism

6. Avstore

7. Banca Transilvania

8. BCR

9. BECK’S ROMÂNIA

10. Bere Stejar

11. BRD

12. Burn Energy Drink

13. Carrefour

14. Cartea de la ora 5

15. Ciuc Radler

16. Ciucaș

17. Coca-Cola

18. Doncafe

19. Dorna

20. Dove

21. Electric Castle

22. eJobs România

23. Făgăraș

24. Fanta

25. Fortza

26. Gândul

27. Grolsch

28. H&M

29. Honda

30. ING

31. Jacobs Krönung

32. JYSK

33. KFC

34. Lay’s

35. Lenovo

36. Lidl România

37. Litomove

38. L’Oréal Paris România

39. Milka

40. Mountain Dew

41. Nicușor Dan

42. Nivea Men Creme

43. NN

44. Orange

45. Oriflame

46. Oro Toro

47. Paul România

48. Pepsi

49. Petrom

50. Philips

51. Pizza Hut

52. Primăria Bogata

53. ROM

54. Rowenta

55. Salvați Copiii

56. Samsung

57. Savana

58. Sprite

59. Staropramen

60. Stella Artois

61. Strongbow

62. Telekom

63. UniCredit Bank

64. Vanilla Skype

65. Vodafone

66. WowApp

67. WWF

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu