Skip to main content

Reclame de Crăciun: Mesaj de la Huawei. Actor de Oscar la H&M. Mercedes, prin zăpadă. Audi, printre brazi

 

Creativii marilor branduri ale lumii şi-au dat frâu liber imaginaţiei pentru a crea deja clasicele reclame din preajma sărbătorilor de iarnă.

Mesajul central, “sărbători împreună”, s-a păstrat de la an la an, însă modul în care este gândită acţiunea face ca unele reclame să alunece tot mai mult în zona filmelor de scurtmetraj.

Publicitate

Reclama de sărbători a celor de la H&M, gândită de un regizor de la Hollywood şi cu un actor câştigător de Oscar în distribuţie.

Branduri precum Mercedes Benz, Audi, Apple, Huawei, Vodafone, McDonalds, Versace sau Coca Cola şi-au lansat reclamele de sărbători.

Paginademedia.ro a adunat câteva dintre reclamele de sărbători ale marilor branduri internaţionale:

  • H&M – Reclama brandului de haine a fost gândită de regizorul American Wes Andresen şi îl are în prim plan pe actorul Adrien Brody, câştigător în anul 2003 al unui premiu Oscar pentru filmul Pianistul, în regia lui Roman Polanski.

Agenţia de creaţie: Adam & Eve/DDB

  • Aeroportul Heathrow – Mesajul: Oriunde ai fi, de sărbători întoarce-te acasă

Agenţia de publicitate: Havas London

  • Versace – Reclama de sărbători a brandului de modă a fost construită în stil caracteristic Versace, atipic, sobru. O variantă remixată colindului Gingle Bells, pe fundalul sonor.
  • Mercedes Benz – Mesajul reclamei: atunci când un adolescent are o întâlnire la care vrea neapărat să ajungă, dar condiţiile de vreme sunt portivnice, un Mercedes Benz salvează situaţia.

Agenţia de creaţie: Merkley+Partners, New York

  • Audi – Mesajul reclamei: oraşul nu este împodobit de sărbători? Îl împodobeşte Audi. O armată de autoturisme Audi mai precis.
  • Vodafone - Când familia nu este completă sărbătorile nu au farmec. Dar dacă cel care lipseşte nu este aşa de departe, de ce să nu meargă familia la el? Surpriza pe care o soţia, împreună cu cei doi copii, o face soţului, vizitându-l la muncă, emoţia emanată de momentul întâlnirii, creează farmecul reclamei Vodafone. 
  • Apple - Frankie’s holiday (Frankestein) – Personaj principal este Frankestein. Cu IPhone. Acesta face un pas îndrăzneţ şi coboară în piaţa publică din oraş unde, acompaniat sonor de gadgetul Apple, cântă un colind oamenilor, care într-un final, îl acceptă printre ei.

Mesajul? Fii bun cu toată lumea de sărbători, chiar şi cu Frankestein. Chiar şi Frankestein reuşeşte ce îşi propune atunci când are un smartphone IPhone.

 

  • Huawei – Reclama de sărbători a brandului producător de gadgeturi mobile este prezentă şi în România.

Mesajul: De sărbători, renunţă la gadgeturi şi petrece mai mult timp împreună cu cei dragi.

  • McDonalds - Reclama din acest an a lanţului de restaurante fast food o înfăţişează pe Juliette, o păpuşă care este tristă pentru că nu o cumpără nimeni. Salvarea vine chiar în Ajunul Crăciunului, de peste drum de magazinul de jucării în care era aceasta, dintr-un restaurant McDonalds. Curioasă, aceasta fuge din magazin şi ajunge la uşa restaurantului, unde îşi găseşte un partener, tot de jucărie, cu care rămâne.

Agenţia de creaţie: Leo Burnett

  • Coca Cola – Aici este simplu. Vestitele "camioane ale lui Moş Crăciun" ale brandului de sucuri marchează şi în acest an apropierea sărbătorilor de iarnă.
  • Lidl – Mesajul reclamei create de Lidl pentru sărbători este că familia, oriunde s-ar afla, însufleţeşte locul.

Agenţia de creaţie: Chemistry

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu