
Două agenții românești, nouă premii la festivalul de publicitate Eurobest, care și-a desemnat vineri seara câștigătorii. Șase au mers la McCann și trei la Publicis.
McCann a fost premiată pentru campaniile Bittersweet Pies, pentru lanțul de patiserii Paul și pentru campania Brave Cut a Fundației Renașterea.
Premiile atrase de agențiile din România, în continuare:
McCann România, Bittersweet Pies pentru patiseriile Paul - argint la secțiunea creative data.
Campania Bittersweet Pies și-a propus să atragă atenția asupra discriminărilor de gen din România. Cum? print-o serie de torturi, pe care erau desenate statistici despre diferențele de gen. Astfel au iești Tortul diferența de salariu, Tortul nereprezentării în parlament, Tortul Topul celor mai bogați, Tortul Start-up Inegal sau tartele Plafon de sticlă, ce arată diferența în pozitii de senior management comparând cu egalitatea în poziţii din middle management.
McCann România, campania Brave Cut pentru Fundația Renașterea: două bronzuri, la categoriile Sectors și Use of Media și un argint la categoria Guerrilla Marketing în secțiunea Promo and Activation. O campanie ce a susținut donarea de păr pentru crearea unor peruci pentru femeile bolnave de cancer.
McCann România - două premii de bronz pentru campania Go Mono pentru Radio 21
Emisiunea matinală a postului Radio 21, transmisă mono pentru a-i încuraja pe oameni să asculte muzică într-o singură cască și astfel să evite accidentele pe stradă.
Publicis România - pentru aplicația Mr Bear Driver: aurul la secțiunea media, argint la promo and activation și bronz la secțiunea direct.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu