Skip to main content

VIDEO. Claudiu Sara, ex Pro FM, foști oameni din RFI, Kiss și Radio 21, la Penny FM. Studioul, la Viena

 

Opt oameni de radio din România au fost cooptați în redacția Penny FM, un post de radio care se aude în rețeaua de 200 de magazine a retailerului. Printre aceștia, Dan Pavel, fost RFI, care conduce echipa editorială, Claudiu Sara, fost Pro FM și MTV, care are program seara și fostul director muzical al Itsy Bitsy, Alex Camburu.

Publicitate

Studioul este la Viena, unde a fost relocată întreaga echipă a radioului. De ce la Viena? Acolo sunt studiourile pentru toate stațiile Penny pe care retailerul le are în alte țări din Europa.

Echipa Penny FM:

  • Daniel Pavel, ex RFI, Money Channel, Antena 3 - redactor-șef 
  • Claudiu Sara - ex Pro FM (14 ani la postul de radio), MTV
  • Marina Neagu - ex Kiss FM
  • Adrian Iacob - fost Impact FM, rețea cu centrul la Iași
  • Răzvan Dobrea - Roton, Impact FM
  • Alex Camburu - fost Itsy Bitsy FM
  • Diana Iarca - actriță, scenaristă, fostă Radio 21 și Zebra FM (stație din Bacău)
  • Oana Cernat - Alfa Galați, Pro FM, Lider FM, Neptun TV

Radioul va avea o grilă de programe cu matinal, programe culinare și emisiuni de seară. Prima oră de emisie - Matinal noi pentru noi - de la 6.00 la 7.00, este doar pentru angajați, înainte de a se deschide magazinele.

Cum îi va atrage pe clienți în minutele pe care le petrec în magazin? Daniel Pavel, redactor-șef, a explicat proiectul pentru Paginademedia.ro:

"Cifrele de marketing arată că durata medie a unui client prin magazin e între 13 și 17 minute. Noi încercăm să ținem acolo informație, plus ofertele zilei sau discounturile, dedicații muzicale. Încercăm să îl facem cât mai interactiv pentru cel care vine în magazin. Intervențiile sunt mai scurt, presărate cu pachetul de branding sonor. Să îi scurtcircuităm cumva atenția celui care se plimbă cu căruciorul prin magazin într-un mod plăcut.

15 minute înseamnă cel puțin patru elemente de program: oferte, muzică, o moderare liberă și jingle-uri, tot ce înseamnă pachet de branding sonor."

Are efect un post de radio în magazin?

Oficialii Penny FM spun că, în Germania, coșul unui client crește și cu 20% ca valoare datorită ofertelor promovate prin postul de radio Penny Live.

Penny FM urmează să se audă și online, spune Daniel Pavel. "E următorul pas, următoarea etapă".

VIDEO. Daniel Pavel, redactor-șef, totul despre proiectul Penny FM:

Grila de programe Penny FM:

6.00-7.00: Matinal noi între noi, cu Adrian Iacob și Răzvan Dobrea

7.00 - 9.30: Dimineața de România, cu Adrian Iacob și Răzvan Dobrea

9.30-13.00: Raftul cu noutăți. "O emisiune pentru un public mai în vârstă".

13.00-15.00: Pofta de bine. "Ce mânâncă românii, idei de rețete". Cu Diana Iarca

15.00-17.00: Penny FM Cafe.

17.00-21.00: Drum de seară. "Pentru un public mai tânăr", cu Claudiu Sara.

Lansarea Penny FM a fost anunțată odată cu lansarea campaniei de poziționare a retailerului - Penny de România, realizată de agenția lui Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas. Ce spune Naumovici despre campanie, AICI.

VIDEO. Clipul de prezentare al Penny FM:

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Aseara mi-a mers la inima vocea lui Claudiu Sara,mi-a fost drag de cand il auzeam la Pro Fm,iar cu Nicolai Bogdan faceau o echipa formidabila,amandoi cu voci adevarate de radio si cu matinaluri pentru toate varstele.
    De cand ati plecat baieti ma lasa rece Pro Fm.
    Mult succes Claudiu Sara si echipei Radio Penny !
    Poate te intorci la un radio unde sa te aud si de acasa nu doar in magazinul Penny !
  • Voi ăștia fără nume , alde . ori Nu Geo, argumentați-vă punctele de vedere, nu postați ca tonomatele. Eu nu cred că un asemenea ”radiou” va aduce mai mulți clienți în magazine, îi va convinge să petreacă mai mult timp la cumpărături ori îi va determina să cumpere mai mult. Cât privește programul pentru angajați, de la 6 la 7, probabil se vor difuza mesaje mobilizatoare și stimulative pentru angajați ori discursuri ”de bine” ale șefilor.
  • Ma bucur pentru Claudiu Sara. Sper sa ii placa sa lucreze la acest post. Daca nu, macar sa se bucure de Viena. Tinem pumnii stransi, Sara!
  • @billa, intotdeauna mi-a fost antipatic Naumovici, dar trebuie sa recunosc ca are omul asta un talent la stors clientii (fraierii) de bani, mai rar asa ceva. Imi amintesc ca de la RMGC (Rosia Montana Gold Corporation) a primit peste un milion de euroi pentru a-i convinge pe romani de "avantajele" cianurarii Rosiei Montane iar rezultatul final a fost un esec total.
  • E un radio cu o prezentare mult mai frumoasă decât virgin fm, au și oameni de radio și jurnaliști nu surubei
  • Este program pt angajati, nu muzical desteptule.
    Este vorba cat timp faci cumparaturi sa asculti cv....doamne fereste ....ce este asa de greu!! Nu iti place..nu merge.
  • „ toate stațiile Penny pe care retailerul le are în alte țări din România.”

    Care țări:
    -Țara Oașului,
    -Țara Bărsei,
    -Țara Făgărașului,
    -Țara Hațegului,
    -Ținutul Secuiesc ?

    Nu au stat suficient pe gânduri pentru o denumire,
    Audio Penny,
    Info Penny,
    Da Penny!,
    Rest in Penny,
    Serviciul de oferte,
    Penny Muzica,
    sau să fi fost ei primul radio cu DAB în denumire.
  • Pai de ce FM daca nu emite in FM? Amuzant:) Nu era mai simplu Radio Banut daca tot e "de Romania"? A stiut Naumovici ce sa faca cu bugetul:)))
  • Ăștia cred că sunt pe lângă subiect dacă cred că sunt mulți care vor sta în magazin doar de dragul de a asculta programul radioului lor ori pentru a da și asculta dedicații muzicale...iar faza că de la 6 la 7 dimineața este program muzical pentru angajații lor e tare de tot...

Trimite un comentariu