Skip to main content

Penny, campanie „De România”. Va fi sponsor la Ce spun Românii. Naumovici, despre spotul cu Cabral

 

VIDEO. Emisiunea Ce spun Românii va avea ca sponsor principal retailerul Penny. De altfel, prezentatorul Cabral este actor în campania nouă a Penny, cu conceptul "de România". Un spot cu multe elemente autohtone, cu şorici, zeamă de varză şi roşii "de România".

Publicitate

Publicitarul Bogdan Naumovici, de la 23 Communication Ideas, cel care a realizat campania de poziţionare, a explicat pentru Paginademedia.ro ce înseamnă conceptul "de România", de ce a fost ales Cabral ca endorser, dar şi în ce constă asocierea cu emisiunea Ce spun românii, de pe Pro TV.

În spotul de lansare a campaniei apar Cabral şi Andreea Ibacka, dar vor urma şi alte execuţii cu actori care joacă în Las Fierbinţi (Adrian Văncică - Celentano, Toma Cuzin - Firicel), cu care Penny a colaborat şi în trecut în reclame realizate tot de Bogdan Naumovici.

Bogdan Naumovici, pentru Paginademedia.ro:

"Totul va fi în jurul acestei poveşti "de România": vor fi oferte de România, special pentru români, vom accentua sărbătorile de România. Vorbim, de exemplu, de Mucenici şi de Dragobete, de zilele de sfinţi. E ca un răspuns la globalizare. Sunt foarte multe lanţuri de magazine care sărbătoresc Valentine's Day, care vin de afară cu tot felul de concepte. Nu le negăm, le ţinem şi pe alea, dar am simţit nevoia să vorbim puţin şi pentru români. Cu românii şi cu obiceiurile lor.

Veţi vedea că tot ceea ce facem va avea o marcă de umor de România. Am avut şi mai demult, de exemplu, promoţiile cu actori din Las Fierbinţi (reţetele de mici ale lui Celentano etc). Vor continua."

Despre sponsorizarea emisiunii Ce spun românii, pentru Paginademedia.ro

Bogdan Naumovici: Intrăm - şi mi s-a părut firesc - în emisiunea pe care o prezintă Cabral la Pro TV, Ce spun românii. Dacă suntem lanţul care îi înţelegem pe români şi suntem "de România", mi se pare cea mai bună asociere. E un program care îi întreabă pe români şi le află preferinţele. Vom sprijini producătorii de România ş.am.d.

Penny va fi sponsorul principal al emisiunii. Vom avea un moment în emisiune, pe lângă lucrurile clasice făcute atunci când eşti sponsor. Va fi o întrebare Penny în concurs. Una dintre întrebări va fi sugerată sau, dacă vreţi, răsplătită de Penny. Nu vrem să intrăm peste emisiune urât. Vrem să ne mulăm pe o emisiune care are succes şi are o idee apropiată de filosofia Penny.

Cabral, umor "de România"

Bogdan Naumovici: "Şi alegerea lui Cabral ca endorser mi s-a părut o parte a acelui umor de România. Poate nu e cea mai intuitivă alegere când te gâneşti la o vedetă care să reprezinte conceptul de România. Nouă ni se pare că, dimpotrivă, este o alegere haioasă şi relaxată. Culmea e că întâi l-am ales în spot şi apoi ne-am dus spre emisiune şi nu invers.

Vor fi multe spoturi, veţi vedea mult online, mult TV. Gândiţi-vă că Penny, ca şi alte lanţuri, are câte o ofertă specială în fiecare săptămână."

VIDEO. Bogdan Naumovici, despre campania Penny Mereu de România

În primul spot apar Cabral şi soţia lui, Andreea. "Cabral poate nu e cea mai intuitivă alegere când te gândeşti la o vedetă care să reprezinte conceptul de România. Nouă ni se pare că, dimpotrivă, este o alegere haioasă", spune Bogdan Naumovici.

VIDEO. Spotul campaniei Penny de România, cu Cabral:

Odată cu noua campanie a fost lansat şi postul de radio Penny FM, care se aude în magazine, cu nume precum Claudiu Sara (ex Pro FM), Daniel Pavel (RFI) şi Marina Neagu (fostă Kiss). Detalii despre echipa Penny FM, relocată la Viena, AICI.
Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Penny Market fiind o multinationala vrea sa lupte impotriva ideii de multinationale? Foarte tare logica lui Naumovici. Se vede ca a ajuns prea batran pentru jocul asta, sa lase loc tinerilor.

Trimite un comentariu

sus