Skip to main content

PRIMUL MINUT. Șase milioane de români pe trei posturi: Antena 1, TVR 1 și România TV. TVR 1 și-a vândut pentru reclamă primul minut din 2017

 
PRIMUL MINUT. Șase milioane de români pe trei posturi: Antena 1, TVR 1 și România TV. TVR 1 și-a vândut pentru reclamă primul minut din 2017

MINUTUL DE LA MIEZUL NOPȚII. Cu ce posturi TV au numărat românii în 2017? Șase milioane de români au intrat în noul an pe trei posturi TV: Antena 1, TVR 1 și România TV.

Cei mai mulți au fost la Antena 1: peste trei milioane. Peste 1,1 milioane de români s-au uitat la TVR 1, care a difuzat probabil reclama cu cea mai mare audiență înregistrată vreodată: în primul minut din 2017, TVR 1 a dat pe post o reclamă la Catena.

Și postul de știri România TV, surpriza acestui Revelion, a stat bine la miezul nopții: peste un milion de români în primul minut din 2017 (în clasamentul de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00,  România TV a fost pe locul al doilea).

Publicitate

Audiența posturilor TV în primul minut din 2017, la nivel NAȚIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 3.058.000 17 34.8
2 TVR 1 1.120.000 6.2 12.7
3 Romania TV 1.061.000 5.9 12.1
4 ETNO 450.000 2.5 5.1
5 Antena 3 416.000 2.3 4.7
6 Pro TV 387.000 2.2 4.4
7 Kanal D 373.000 2.1 4.2
8 National TV 196.000 1.1 2.2
9 Antena Stars 185.000 1 2.1
10 Digi 24 156.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV în primul minut din 2018, la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.573.000 16.2 32.5
2 TVR 1 653.000 6.7 13.5
3 Romania TV 558.000 5.7 11.5
4 Antena 3 332.000 3.4 6.9
5 Pro TV 270.000 2.8 5.6
6 Kanal D 225.000 2.3 4.6
7 ETNO 111.000 1.1 2.3
8 Digi 24 97.000 1 2
9 TVR 2 96.000 1 2
10 National TV 95.000 1 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV în primul minut din 2017, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 793.000 17.6 41.4
2 TVR 1 180.000 4 9.4
3 Pro TV 150.000 3.3 7.8
4 Antena 3 124.000 2.8 6.5
5 Romania TV 108.000 2.4 5.6
6 Kanal D 107.000 2.4 5.6
7 Digi 24 63.000 1.4 3.3
8 National TV 41.000 0.9 2.1
9 ETNO 31.000 0.7 1.6
10 TVR 2 29.000 0.7 1.5

Citește și:

GALERIE FOTO. Posturile TV în primele minute din 2017

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @Livero Si totusi,TVR1 a avut audienta mari la 12 cu reclama aceea la catena.Deci,ii un lucru pozitiv.
    2.Ma întreb cum romania tv era "in direct"deoarece la 2...3 noaptea cand a fost atentatul la turci romania tv nu a intrat in direct(aici pot adăuga ca digi24,antena 3 si cred ca si realitatea au intrat)Deci, .........
  • Foarte urat din partea TVR. Dupa ora 00:00 au considerat ca in loc de un La multi ani si o artifica :D este ok sa bage reclama. Nu ma asteptam :) Probabil anul viitor, toti cei socati de decizia TVR, vor alege ora 00:00 pe un alt post si asa se tot duce TVR in jos, indiferent de eveniment.

Trimite un comentariu