Skip to main content

Publicitatea Radioului Public, vândută de două agenții. Ce sumă minimă trebuie să aducă din reclame

 
Publicitatea Radioului Public, vândută de două agenții. Ce sumă minimă trebuie să aducă din reclame
Radio România

Best Avertising&Consult impreuna cu Complete Media Grup, in calitate de sustinator, sunt firmele care vor vinde spatiul publicitar al Societatii Romane de Radiodifuziune (SRR) in urmatorii 3 ani.

Consortiul format din cele doua agentii au fost declarate castigatoare la o licitatie deschisă la care a mai participat si Media Consulta International.

Publicitate

Prin caietul de sarcini, firmele castigatoare s-au obligat sa-i aduca Radioului Public venituri din reclame in valoare minima de circa 2,1 milioane euro fara TVA in urmatorii 3 ani.

Valoarea estimata initial a acestui contract licitat, despre care Paginademedia.ro a scris anterior aici a fost intre 135.000 lei si 2.025.000 lei (fara TVA).

Datele publicate astazi in SEAP arata ca SRR a incheiat acordul cadru cu Best Avertising&Consult in data de 29 decembrie 2016, valoarea totala finala a contractului atribuit fiind de 135.000 de lei (fara TVA).

SRR a cerut in caietul de sarcini al licitatiei ca operatorul economic declarat câstigător (Prestatorul) să încheie contracte cu clienti, în numele si pe seama SRR, pentru un venit minim garantat anual de 3.150.000 lei fără TVA (cca 700.000 euro fără TVA), respectiv 9.450.000 lei fără TVA (cca 2.100.000 euro fără TVA), pe 3 ani.

Durata contractului este 1 ianuarie 2017 – 31 decembrie 2019.

Din venitul sus menționat se va deduce comisionul Prestatorului. Comisionul dedus din venit va fi unic pe toată durata contractului si va include toate cheltuielile ofertantului (Prestatorului), legate de executarea contractului.

Pe toată perioada de derulare a contractului comisionul solicitat va fi unic, de minim 1% si maxim 15%.

Prestatorul va încasa procentul cuvenit la sfarsitul fiecarei luni în baza venitului încasat de către SRR, ca urmare a contractelor încheiate de Prestator cu clientii, în numele si pe seama SRR, cu derulare în perioada 1 ianuarie 2017 - 31 decembrie 2019, aferente serviciilor efectuate pentru vânzarea spatiul publicitar SRR, pentru realizarea unui venit minim garantat de 2.100.000 euro (exclusiv TVA).

În ultimii patru ani (la ultimele două licitații), serviciile de gestionare si vanzare a spatiului publicitar al SRR au fost asigurate de firma Best Advertising&Consult SRL. Ultimul contract a fost câștigat prin licitatie deschisa in luna noiembrie a lui 2014, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Și la contractele precedente, minimul cerut de postul public a fost același.

„Pe anii de contract, valoarea minimă garantată prin contract a fost de 700.000 de euro. Media încasărilor a depășit pragul de un milion de euro pe an”, a declarat pentru Paginademedia.ro Marian Străchinescu, managerul Best Advertising.

Posturile din structura SRR care emit On Air sunt Radio România Actualităti (RRA), Radio România Cultural (RRC), Radio România Antena Satelor (RRAS), Radio România Muzical (RRM) și posturile Radio România Regional (RRR).

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu