Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, ediţia a doua: peste trei milioane în toată ţara. Pe comercial, cifrele au fost de aproape opt ori mai mari decât ale competiţiei

 
AUDIENŢE. Românii au talent, ediţia a doua: peste trei milioane în toată ţara. Pe comercial, cifrele au fost de aproape opt ori mai mari decât ale competiţiei

AUDIENŢE. Cifre mari de audienţă pentru Pro TV în a doua săptămână de Românii au talent. Show-ul Pro a fost de câteva ori peste concurenţă şi la nivel naţional şi la oraşe dar şi pe publicul comercial.

Publicitate

La nivel naţional, show-ul a avut în medie peste 3,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Vârfurile au depăşit patru milioane de români.

Românii au talent a avut la nivel naţional cifre de trei ori mai mari decât Kanal D şi de şase ori mai mari decât Antena 1, care a avut aseară Rambo II. De menţionat că cifrele Românii au talent au fost sub cele de debut (detalii, AICI).

La oraşe, show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş s-a apropiat de două milioane de persoane. Românii au talent a avut cifre de trei mai mari decât Kanal D şi de aproape şapte ori mai mari decât Antena 1.

Cifre mari pentru show-ul de talente al Pro TV şi pe publicul comercial. Pro TV a avut prima poziţie cu puţin peste un milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani, de aproape opt ori mai mulţi decât locul doi, ocupat de Kanal D. Cu menţiunea că Antena 1 şi Kanal D au avut cifre aproape la egalitate.

Audienta posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 3.335.000 18.6 40.7
2 Kanal D 1.203.000 6.7 14.7
3 Antena 1 553.000 3.1 6.7
4 Antena 3 313.000 1.7 3.8
5 Romania TV 305.000 1.7 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.928.000 19.8 42.1
2 Kanal D 601.000 6.2 13.1
3 Antena 1 278.000 2.9 6.1
4 Romania TV 206.000 2.1 4.5
5 Antena 3 191.000 2.0 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.008.000 22.3 54.9
2 Kanal D 131.000 2.9 7.1
3 Antena 1 131.000 2.9 7.1
4 Prima TV 43.000 0.9 2.3
5 Acasa 42.000 0.9 2.3

VEZI ce audienţe a avut săptămâna trecută, la debut, Românii au telent, AICI

VEZI cum a debutat Românii au talent anul trecut, dar şi în toate sezoanele de până acum, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vocea Romaniei Junior este hit! Aseara, La debut, a obtinut 28% market share, pe targetul comercial.
  • Si cum a fost ales castigatorul?! Eu din cate stiu, vor fi doua semifinale si o finala transmise in direct! Asa cum spune si Claudiu.
  • Vocea Jr. este inregistrata deoarece costa prea mult un LIVE. Deaia are si Vocea Romaniei doar 3 editii LIVE, fata de trecut
  • @Allex, Primul sezon Vocea Romaniei Junior are doar 7 editii si sunt toate inregistrate. Finala va fi difuzata duminica, 9 aprilie, nu pot da mai multe info.
  • Productia de grafica a PROTV a salvat graficele cu Frozen difuzate la Antena 1: http://gfx.protv.ro/florinu/A1/
  • @Allex, Vocea jr e o emisiune inregistrata cu semifinale si finala, nu se fac live-uri.

Trimite un comentariu

sus