Skip to main content

AUDIENTE. Românii au talent rămâne mult în faţa celorlalte posturi. Audienţele ediţiei

 
AUDIENTE. Românii au talent rămâne mult în faţa celorlalte posturi. Audienţele ediţiei

AUDIENŢE. Românii au talent, de pe Pro TV îşi menţine o diferenţă consistentă în faţa celorlalte staţii TV.

Publicitate

O medie de peste trei ori mai mare decât locul doi, la nivelul întregii ţări şi de cinci ori peste locul al treilea. Vârfurile ediţiei s-au apropiat de patru milioane de români.

Pe segmentul comercial, o cotă de piaţă de peste 50%, ceea ce înseamnă că peste jumătate din publicul între 18 şi 49 de ani care se uita la televizor era pe Pro TV.

Faţă de săptămâna trecută, când a fost un vârf la momentul fetiţei fără mâini, cifrele show-ului sunt mai scăzute, mai ales la nivel naţional şi la oraşe. Pe segmentul comercial, cifrele sunt apropiate.

Cifrele:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, s-au uitat 3,2 milioane de români în fiecare minut la emisiunea jurizată de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu (săptămâna trecută, media a fost de 3,7 milioane).

Cifrele Românii au talent au fost de trei ori peste Kanal D (locul doi) şi de peste cinci ori mai mari decât ale Antenei 1 (locul trei pe interval).

Vârf naţional Românii au talent: 3.920.000 de telespectatori, la 22.05 (21,8 rating şi 44,3% cotă de piaţă)

URBAN. Emisiunea prezentată de Smiley şi Pavel Bartoş a vut la oraşe 1,85 milioane de telespectatori, cu 150.000 sub săptămâna trecută.

După Pro TV, a urmat Kanal D, cu cifre de peste trei ori mai mici pe interval. Antena 1, locul 3, a avut o audienţă de aproape opt ori mai mică decât Românii au talent.

COMERCIAL. Cea mai mare diferenţă între Românii au talent şi celelalte staţii a fost pe segmentul comercial. O medie de 940.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Pro TV, de opt ori mai mulţi decât la Antena 1 şi de peste zece ori mai mulţi dacât la Kanal D.

Vârf comercial: 1.069.000 de telespectatori, la 22.06 (23,7 rating şi 57,5 share).

Audienta posturilor TV vineri, 17 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 3.219.000 17.9 38.5
2 Kanal D 1.023.000 5.7 12.2
3 Antena 1 608.000 3.4 7.3
4 DigiSport 1 307.000 1.7 3.7
5 Romania TV 305.000 1.7 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 17 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.853.000 19.0 40.8
2 Kanal D 525.000 5.4 11.6
3 Antena 1 240.000 2.5 5.3
4 DigiSport 1 233.000 2.4 5.1
5 Romania TV 171.000 1.8 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 17 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 939.000 20.8 54.3
2 Antena 1 119.000 2.6 6.9
3 Kanal D 89.000 2.0 5.1
4 DigiSport 1 86.000 1.9 5.0
5 Prima TV 41.000 0.9 2.4

VEZI audienţele de săptămâna trecută, AICI

VEZI audienţele de acum două săptămâni, AICI

VEZI audienţele de acum trei săptămâni, AICI

VEZI ce audienţe a avut Românii au talent la debutul sezonului, AICI

VEZI cum a debutat Românii au talent anul trecut, dar şi în toate sezoanele de până acum, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Danielsan Danielsan
    Oare mai tine minte cineva ca pe vremea Monei Segall, media de rating pe comercial era de 28-30 de puncte, cu share de peste 60 procente la fiecare auditie? Atunci trebuia sa zica Expertul ca era "fabulos, extraordinar" etc.
  • Oana Oana
    chiar distractiv la Romanii au talent! mai ales cand au urcat toti jurati pe scena si cameramani si prezentatorii si Andy pe masa si au dansat dupa melodia unuia care nu avea chiar asa voce dar se distrau pt. audienta ...asta inseamna sa stii sa faci televiziune
  • Andreas Andreas
    Intreb inca o data, stie cineva, Vocea Romaniei din toamna se va filma la Buftea?
  • mile mile
    geo, este adevarat ce spui tu , dar si ca a sczut mult e tot adevarat
  • Expertul'' Expertul''
    Statistic, cei de la pro tv sunt zeii absoluti ai televiziunii, aproape ca o reinventeaza!!! Halucinant, zdrobitor, adevarati perfomeri ai audiovizualului!
  • geo geo
    Pro tv a avut o audienta - pe national - de 5 (cinci) ori mai mare decât a A 1.
    Iar pe comercial de 8 (opt) ori mai mare.
    În loc să vadă umilirea A 1, Mile găsește să comenteze că Pro tv a scăzut cu 60.000...
  • marian marian
    URA PENTRU PORTARUL DE LA ANTENUTA MEREU LA DATORIEI, SI PENTRU IULI VA ROG DA TI AUDIENTELE DE LUNI PANA JOI ,SARACUL NU MAI POATE DORMI IN NOPTIILE PUSTI SI RECI , VA MULTUMESC
  • mile mile
    mad, undeva in lume se prezinta doar pe national, nu pe comercial
  • mad79 mad79
    De ce Pagina de media prezinta cifrele din urban si rural,cand peste tot in lume se prezinta doar cifrele de audienta pe segmentul comercial!?
  • Iuli Iuli
    Nimic wow. Sunt mai interesante cele de luni-joi-weekend, acolo se lupta adevarata.
  • Mihai Florin Mihai Florin
    Ma asteptam la o scadere chiar mai mare! Aseara, a fost un episod mai slabut, dar 54.3% market share e foarte bine. Antenistii pot doar visa la asemenea cifre!
  • sgiu sgiu
    Digisport 1 pe 4 pe toate targeturile.
    Se vede ca aseara a fost meci.
  • mile mile
    a scazut cu 60.000 fata de saptamana trecuta , probabil se incalzeste si nu mai stau oamenii atat la tv , dar este cea mai mare scadere de cand a incept , saptamana viitoare va cobora sub 20 rating , interesant ca se evita aici sa e spuna acest lucru

Trimite un comentariu

sus