Skip to main content

AUDIENȚE. Românii au talent, ediția a doua: peste trei milioane în toată țara. Pe comercial, cifrele au fost de aproape opt ori mai mari decât ale competiției

 
AUDIENȚE. Românii au talent, ediția a doua: peste trei milioane în toată țara. Pe comercial, cifrele au fost de aproape opt ori mai mari decât ale competiției

AUDIENȚE. Cifre mari de audiență pentru Pro TV în a doua săptămână de Românii au talent. Show-ul Pro a fost de câteva ori peste concurență și la nivel național și la orașe dar și pe publicul comercial. 

La nivel național, show-ul a avut în medie peste 3,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Vârfurile au depășit patru milioane de români. 

Românii au talent a avut la nivel național cifre de trei ori mai mari decât Kanal D și de șase ori mai mari decât Antena 1, care a avut aseară Rambo II. De menționat că cifrele Românii au talent au fost sub cele de debut (detalii, AICI).

La orașe, show-ul prezentat de Smiley și Pavel Bartoș s-a apropiat de două milioane de persoane. Românii au talent a avut cifre de trei mai mari decât Kanal D și de aproape șapte ori mai mari decât Antena 1.

Cifre mari pentru show-ul de talente al Pro TV și pe publicul comercial. Pro TV a avut prima poziție cu puțin peste un milion de telespectatori între 18 și 49 de ani, de aproape opt ori mai mulți decât locul doi, ocupat de Kanal D. Cu mențiunea că Antena 1 și Kanal D au avut cifre aproape la egalitate. 

Audienta posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

Publicitate

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 3.335.000 18.6 40.7
2 Kanal D 1.203.000 6.7 14.7
3 Antena 1 553.000 3.1 6.7
4 Antena 3 313.000 1.7 3.8
5 Romania TV 305.000 1.7 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:

    Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.928.000 19.8 42.1
2 Kanal D 601.000 6.2 13.1
3 Antena 1 278.000 2.9 6.1
4 Romania TV 206.000 2.1 4.5
5 Antena 3 191.000 2.0 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.008.000 22.3 54.9
2 Kanal D 131.000 2.9 7.1
3 Antena 1 131.000 2.9 7.1
4 Prima TV 43.000 0.9 2.3
5 Acasa 42.000 0.9 2.3

VEZI ce audiențe a avut săptămâna trecută, la debut, Românii au telent, AICI

VEZI cum a debutat Românii au talent anul trecut, dar și în toate sezoanele de până acum, AICI

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu