Skip to main content

Încă un gigant suspendă reclamele pe YouTube: Vrem să ne asigurăm că reclamele noastre nu apar pe canale care promovează un conținut ofensator

 
Încă un gigant suspendă reclamele pe YouTube: Vrem să ne asigurăm că reclamele noastre nu apar pe canale care promovează un conținut ofensator
Sursa foto: Campaign

Gigantul de cosmetice Johnson & Johnson a decis să-și suspende publicitatea prin YouTube, la nivel global. Compania de cosmetice se alătură unei liste mai lungi de publicitari sau agenții care au decis să se retragă de pe platforma video, după ce reclamele lor au apărut alături de clipuri care încurajează limbajul urii, care fac propagandă teroristă sau care avea un conținut discutabil, anunță AdAge

„Companiile Johnson & Johnson ia această chestiune foarte în serios, așa că am decis să suspendăm toată publicitatea la nivel mondial, pe platformele YouTube pentru a ne asigura că reclamele noastre nu apar pe canale care promovează un conținut ofensator”, a explicat un purtător de cuvânt al companiei, într-o declarație. 

Publicitate

„Vom continua să luăm orice măsură pentru a ne asigura că plasarea reclamelor noastre este în concordanță cu valorile noastre de brand”, a mai adăugat acesta. 

Conform AdAge, Johnson & Johnson are un buget global anual de 2,4 miliarde de dolari pentru toate mediile, inclusiv online. Acesta este al 35-lea cel mai mare „spender” de publicitate din lume. 

Companiile telecom Verizon și AT&T au anunțat lar rândul lor că pun pauză reclamelor pe YouTube. 

„Suntem foarte atenți ca brand-ul nostru să nu fie afectat în mod negativ. Odată ce am fost informați că reclamele noastre apar pe site-uri nesancționate, am reacționat imediat pentru suspendarea acestor tipuri de reclame și am lansat o investigație. Colaborăm cu toți partenerii noștri pe zona digitală pentru a înțelege care sunt verigile slabe și pentru a face prevenție”, a spus un purtător de cuvânt al Verzion

Pe de altă parte YouTube a spus într-o declarație că lucrează la o nouă modalitate de colaborare care să permită advertiserilor să aibă un mai mare control și transparență în ce privește zonele unde le apar reclamele. Totodată, platforma video deținută de Google lucrează la un set de politici mai dure în ce privește tipul de conținut permis. 

Un purtător de cuvânt al Google a mai precizat într-un punct de vedere: „Am început o reanalizare amănunțită a politicilor noastre privind publicitatea și ne-am angajat public că vom face modificări care să permită brandurilor un mai mare control în ce privește locurile unde le apar reclamele.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu