
CREATIVITATE ÎN PANĂ. Din bube, fungi, bacterii și puroi, iscat-am spoturi și reclame noi.
Totul cât mai explicit, fără eufemisme. Calupurile publicitare de pe TV, doldora de reclame pentru tot felul de medicamente, au făcut loc unor spoturi în care sunt detaliate afecțiuni din cele mai intime.
Bacterii, ciuperci, unghii scorojite, negi, “monștri” microscopici recreați grafic, infecții peste infecții.
Abrupt, fără metafore, descriptiv și fără niciun fel de “licențe creative”. “Durerile din zilele delicate” de pe vremuri sunt acum definite direct: “Mamă, ai ceva pentru durerile menstruale” (NoSpa Forte).
În timpul zilei, aflăm tratamentul “pentru uscăciunea zonei intime”, cu un medicament al cărui nume nu are nevoie de alte precizări: Vagisan. Aflăm și răspunsul la întrebarea “tu știi ce se întâmplă cu vaginul tău?” (Idelyn, un spot care a rulat în urmă cu mai multe săptămâni).
Tot în miezul zilei, calupuri de teleshopping prezintă explicit vizual problemele și tratamentele unghiilor pline de ciuperci, dar și efectele unui produs asupra negilor.
Ieri, CNA a oprit un spot pentru Zenella Med, un medicament pentru “infecția intimă”, care “elimină simptomele precum mâncărime, usturime și leucoree” (definiția e detaliată în DEX).
A fost oprit pentru probleme de “informare corectă”, dar un membru CNA a ridicat și problema intervalului nepotrivit pentru difuzarea unui spot pentru afecțiuni intime.
Mai era o reclama tare scârboasă, cu pasta de dinții și cu scuipatul de sânge!