Skip to main content

Ultracunoscuta expresie „Am poftă de CEVA”, vedetă în noua campanie KFC, semnată de McCann

 
Ultracunoscuta expresie „Am poftă de CEVA”, vedetă în noua campanie KFC, semnată de McCann

„Aș mânca ceva, dar nu știu ce!”, „Am poftă de ceva” sau „Îmi iei și mie ceva?”, expresii uzuale folosite de tineri atunci când le e foame au ajuns în centrul campaniei KFC, semnată de agenția McCann. 

„De această dată, ne-am propus să folosim „ceva”- ul din expresiile uzuale ale oamenilor atunci când se referă la mâncare și chiar să-l înlocuim cu o serie de produse care se regăsesc în meniurile restaurantelor noastre”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

Publicitate

Noua campanie este susținută prin comunicare outdoor, în restaurante și în social media, dar și printr-un spot TV.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu