Skip to main content

Vlad Ruță și foști oameni din Spectacular, parteneriat cu firma sindicatelor Metrorex. Ce spații vinde noua asociere

 
Vlad Ruță și foști oameni din Spectacular, parteneriat cu firma sindicatelor Metrorex. Ce spații vinde noua asociere

Parteneriat între Sindomet (Sindicatul Metrorex) și foști oameni din Spectacular, coordonați de Vlad Ruță. Pentru acest parteneriat, Sindomet a creat o nouă divizie, pentru vânzarea spațiilor publicitare.

În noua divizie, Sindomet vine cu aproximativ 2.500 de spații publicitare – coloanele și o parte din pereții stațiilor de metrou.

Vlad Ruță și oameni care au lucrat în Spectacular vin cu know-how-ul de vânzări, cu softul de operare și cu softul de monitorizare.

Publicitate

Negocierile cu agențiile de media vor fi făcute de echipa lui Vlad Ruță, iar contractele se vor semna cu Sindomet.

“Parteneriatul este deja funcțional din această săptămână, iar agențiile au fost deja anunțate”, a declarat pentru Paginademedia.ro Vlad Ruță. “Acest parteneriat asigură o transparență totală a veniturilor.”

În prezent, spațiile publicitare disponibile la metrou sunt împărțite în mai multe companii:

- o parte sunt vândute prin Euromedia (companie controlată de Sebastian Ghiță)
- publicitatea în interiorul vagoanelor (a fost vândută prin intermediul companiei Lemmon, dar contractul a expirat la începutul anului)
- ecranele digitale TV (o asociere înre Sindomet și Blitz TV – compania lui Gabriel Faflei)
- spațiile mari de pe pereții galeriilor din stații (erau ale Spectacular, în prezent sunt în litigiu.

Vlad Ruță, despre spațiile în litigiu: sunt negocieri pentru o rezolvare amiabilă

În afara spațiilor din parteneriatul cu Sindomet, Spectacular – compania lui Vlad Ruță – a vîndut și alte spații la Metrou, printre care panourile mari din stații. Aceste spații sunt încă în litigiu.

“Pot spune că există în prezent negocieri pentru a se ajunge la o înțelegere amiabilă”, spune Vlad Ruță.

Istoria Spectacular – Metrorex

În anul 2011, compania Spectacular câștiga, prin licitație, administrarea unor spații publicitare din stațiile de metrou, pentru o perioadă de zece ani. Spectacular a câștigat cu o ofertă de cel puțin 700.000 de euro anual.

În primăvara lui 2015, Metrorex nu a mai permis companiei de panotaj să amenajeze spațiile publicitare de la metrou. Regia a invocat plăți restante, dar și faptul că Spectacular a montat panouri mai mari decât cele prevăzute în contract.

De cealaltă parte, Spectacular a făcut plângere penală împotriva a patru manageri din Metrorex și a precizat că refuzurile Metrorex nu au bază legală și că, potrivit caietului de sarcini, nu se făceau referire la dimensiunile panourilor, doar la faptul că “Suporturile publicitare vor trebui să aibă un design modern, vor fi construite din materiale de calitate rezistente la coroziune” și că iluminarea lor trebuie “să nu afecteze vizibilitatea conducătorilor trenurilor”

Anunțul trimis agențiilor de publicitate, după parteneriatul cu Sindomet:

“SINDOMET revine in piata cu un portofoliu de peste 2500 de spatii la metrou.

Metroul va avea din nou reclama, dupa aproape 4 ani de blocare a contractelor majore, respective cele cu Sindomet si Spectacular.

SINDOMET a construit o divizie specializata pentru vanzarea spatiilor publicitare, majoritatea oamnilor angajati, provenind din pepiniera lui VLAD RUTA.

Toate contractele vor fi inchise direct de catre SINDOMET, prin divizia nou creata.”

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cum? Sindomet, adica Sindicatul Metrorex, vinde spatiu publicitar pentru Metrorex sau de cand si cum au primit ei acele spatii?
    De cand face afaceri un sindicat? Nu mi se pare in regula, ceea ce se intampla.

Trimite un comentariu