Skip to main content

CAMPANIE. Pro FM, ești bine? Ai accident când mergi cu căștile pe urechi? Nu contează, „Ești bine când muzica e bună”

 
CAMPANIE. Pro FM, ești bine? Ai accident când mergi cu căștile pe urechi? Nu contează, „Ești bine când muzica e bună”

Nu contează că asculți radioul la căști, pe bicicletă și ai un mic accident. Important e că asculți Pro FM. Ești înghesuit în autobuz? Nicio problemă. "Ești bine când muzica e bună". Așa spune sloganul.

Publicitate

În prag de aniversare a 24 de ani, Pro FM lansează o campanie de imagine semnată de publicitarul Andrei Fodolică, cu experiență în agenții precum McCann, Publicis și Saatchi&Saatchi. „Ești bine cu Pro FM” este mesajul atașat unor imagini cu situații de zi cu zi în care se „găsesc” tinerii. 

Fie că stau înghesuiți în autobuz, fie că se lovesc de mașini în timp ce pedalează la bicicletă, sunt „bine” câtă vreme ascultă în căști Pro FM. Cele două execuții vor fi pe panourile publicitare din București și pe autobuze.

Reprezentanții RCS&RDS, proprietarii Pro FM, despre noua campanie:

„Pleacă de la un insight simplu dar neglijat. Muzica care îți place îți schimbă mood-ul în bine. Și unde e mai potrivit și necesar acest shift de percepție al cotidianului, decât în oraș. 

Unde totul este numai un nerv, lumea e încordată, claxoanele se aud mai des ca râsetele, orele de vârf în mijloace de transport sunt mici lecții de supraviețuire, noile și puținele piste de bicicliști sunt mai populate cu mașini parcate decât cu tineri grăbiți pe două roți care își strigă indignarea pe câte o rețea socială uploadand poze sau filmulețe care ilustrează fenomenul, mâncarea take out vine mai mult rece decât caldă acasă ori la birou și mai mult sau mai puțin ce ai comandat, parcagiii agasanți sunt mai numeroși ca locurile de parcare, și câte și mai câte pricini, variate precum persoanele care trăiesc în el, ce te fac să strâmbi din nas-majoritatea pe bună dreptate, altele doar pentru că suntem prea obișnuiți să o facem.” 

Echipa care s-a implicat în realizarea campaniei “Esti bine cu ProFM”:

- Andrei Fodolică (creative- fodolica.ro), Nicolae Burcă (ginphoto.ro- fotograf)
- ProFM : Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga, Marius Dobre.

Cele două execuții ale campaniei Ești bine cu Pro FM: 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Felicitari agentiei de publicitate, foarte reusita campania, mesaj de impact. Acum cand vad pe strada un tanar cu ambele casti in urechi ma gandesc la mesajul lor.
  • Gandita pe strada , si adusa in casti si promovata. Mari "ingineri" de strada si destepti in marketing. I gasim peste tot , chiar si la PRO FM. Le-a iesit alora de la ZU , dar aia au si daruit ,au iesit in strada, cam asa mai aproape de oameni,sa se duca vestea de radioul ala. Asa facea si candva PRO , acum au dat nite frimituri , au scos niste afise,2-3 spoate... si gata 24 ani de PRO fara identitate in 2017.

Trimite un comentariu