Skip to main content

CAMPANIE. Pro FM, eşti bine? Ai accident când mergi cu căştile pe urechi? Nu contează, „Eşti bine când muzica e bună”

 
CAMPANIE. Pro FM, eşti bine? Ai accident când mergi cu căştile pe urechi? Nu contează, „Eşti bine când muzica e bună”

Nu contează că asculţi radioul la căşti, pe bicicletă şi ai un mic accident. Important e că asculţi Pro FM. Eşti înghesuit în autobuz? Nicio problemă. "Eşti bine când muzica e bună". Aşa spune sloganul.

Publicitate

În prag de aniversare a 24 de ani, Pro FM lansează o campanie de imagine semnată de publicitarul Andrei Fodolică, cu experienţă în agenţii precum McCann, Publicis şi Saatchi&Saatchi. „Eşti bine cu Pro FM” este mesajul ataşat unor imagini cu situaţii de zi cu zi în care se „găsesc” tinerii.

Fie că stau înghesuiţi în autobuz, fie că se lovesc de maşini în timp ce pedalează la bicicletă, sunt „bine” câtă vreme ascultă în căşti Pro FM. Cele două execuţii vor fi pe panourile publicitare din Bucureşti şi pe autobuze.

Reprezentanţii RCS&RDS, proprietarii Pro FM, despre noua campanie:

„Pleacă de la un insight simplu dar neglijat. Muzica care îţi place îţi schimbă mood-ul în bine. Şi unde e mai potrivit şi necesar acest shift de percepţie al cotidianului, decât în oraş.

Unde totul este numai un nerv, lumea e încordată, claxoanele se aud mai des ca râsetele, orele de vârf în mijloace de transport sunt mici lecţii de supravieţuire, noile şi puţinele piste de biciclişti sunt mai populate cu maşini parcate decât cu tineri grăbiţi pe două roţi care îşi strigă indignarea pe câte o reţea socială uploadand poze sau filmuleţe care ilustrează fenomenul, mâncarea take out vine mai mult rece decât caldă acasă ori la birou şi mai mult sau mai puţin ce ai comandat, parcagiii agasanţi sunt mai numeroşi ca locurile de parcare, şi câte şi mai câte pricini, variate precum persoanele care trăiesc în el, ce te fac să strâmbi din nas-majoritatea pe bună dreptate, altele doar pentru că suntem prea obişnuiţi să o facem.”

Echipa care s-a implicat în realizarea campaniei “Esti bine cu ProFM”:

- Andrei Fodolică (creative- fodolica.ro), Nicolae Burcă (ginphoto.ro- fotograf)
- ProFM : Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga, Marius Dobre.

Cele două execuţii ale campaniei Eşti bine cu Pro FM:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Felicitari agentiei de publicitate, foarte reusita campania, mesaj de impact. Acum cand vad pe strada un tanar cu ambele casti in urechi ma gandesc la mesajul lor.
  • Gandita pe strada , si adusa in casti si promovata. Mari "ingineri" de strada si destepti in marketing. I gasim peste tot , chiar si la PRO FM. Le-a iesit alora de la ZU , dar aia au si daruit ,au iesit in strada, cam asa mai aproape de oameni,sa se duca vestea de radioul ala. Asa facea si candva PRO , acum au dat nite frimituri , au scos niste afise,2-3 spoate... si gata 24 ani de PRO fara identitate in 2017.

Trimite un comentariu

sus