Skip to main content

Carla’s Dreams și Inna sunt vocile în noua campanie de imagine Lidl

 
Carla’s Dreams și Inna sunt vocile în noua campanie de imagine Lidl
Sursa foto: Unica.md

Carla’s Dreams și Inna sunt „vocile” noii campanii Lidl, într-un spot-manifest despre familie, „oamenii pentru care facem totul și care ne sunt mereu, necondiționat, alături”.

Coloana sonoră este compusă de Carla’s Dreams, iar povestea noului spot de imagine Lidl este spusă de solistul Carla’s Dreams și Inna, în regia lui Rune Milton.
 
Noua campanie de imagine a Lidl, care va fi pe TV, radio, online, cinema și social media, este semnată de agenția Snapshot Communication. 
 
Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România: „Pentru că acasă e mereu pe primul loc, meriți să fii surprins este povestea fiecăruia dintre noi. Familia este punctul de sprijin în momentele dificile, locul de refugiu în care ne găsim întotdeauna liniștea, aici învățăm ce înseamnă dragostea. În 2016, ne-am asumat misiunea de a le oferi întotdeauna clienților Lidl momente suprinzătoare, de a fi și mai aproape de ei, și nu ne abatem de la această promisiune nici anul acesta.”
 
Potrivit reprezentanților Lidl, în mediul online, mesajul va fi susținut printr-un spot interactiv (în modulul desktop), unde se va vedea „parcursul celor doi îndrăgostiți și să afle povestea lor, de la fiecare la amândoi”. 
 
Noul clip Lidl, în continuare: 
 
Publicitate

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Deci Lidl a inceput sa vanda chestii contrafacute? Inna traieste din Autotune, iar Carla din marketing. Niciunul dintre cei doi muzicanti nu stie sa cante.

Trimite un comentariu