
Telekom vorbește despre libertatea prin vocea hip hoperului Deliric, în noua campanie lansată sub mesajul #netliberare. Deliric cântă în noile clipuri Telekom pe „versuri” semnate de Andreas Aron de la trupa Pixels, care este și copywriter la Leo Burnett, au declarat reprezentanții Telekom pentru Paginademedia.ro.
„Pentru noi, românii, libertatea e prețioasă. Ne-am luptat pentru ea. Am ieșit din casă, ne pasă. Libertatea ne atrage ca un magnet. de aceea punem egal între libertate și net”, spune vocea lui Deliric într-unul din cele cinci spoturi lansate marți în online.
Noua campanie semnată de Leo Burnett, agenția de creație a Telekom, va fi prezentă în perioada 11 aprilie - 15 iunie pe TV, print, online, outdoor, radio și cinema.
Reprezentanții Telekom despre conceptul campaniei: „Există un singur lucru care ne conectează pe noi toți, care ne aduce împreună, care ne dă posibilitatea de a ne face vocile auzite, care ne distrează și care ne leagă: internetul.”
După Telekom, internetul e un drept fundamental și lansează în acest context o ofertă ce începe de la cinci euro (abonament sau cartelă).
„#Netliberare este umbrela sub care Telekom Romania va continua să aducă utilizatorilor mai multă valoare și beneficii extinse, servicii de divertisment de cea mai bună calitate și o nouă experiență, bazată pe simplitate și accesibilitate”, a declarat Frantisek Mala, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom Romania.
Noile reclame Telekom, în continuare:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Stiu ca nimeni nu imi va da raspuns si mai ales cei carora ma adresez care presupun ca nici nu citesc aceste comentarii, sau cel mult trag o injuratura si trec mai departe . Parerea noastra a celor multi nu prea conteaza, desi noua ni se adreseaza si prin NOI exista EI . Sunt multumit de atitudinea celor de rand care comenteaza aici pro si contra. Tot e ceva. Sa auzim de bine!
Reclama asta insa, timbrul vocii, modul de distribuire si latrare a mesajului printr-un personaj evident submediocru ca structura (se simte ca nu interpreteaza un rol si ca este vorba despre un comportament natural, cultivat in suburbiile vreunui oras), reuseste sa imi genereze un comportament reactiv.
Ca prim impuls, caut orice buton de pe telecomanda, cu viteza maxima de care sunt in stare. Apoi, urmeaza o avalansa de ganduri negre si regret pentru nivelul cultural/informativ scazut din zilele noastre, chiar daca, pana la urma, reclama asta este doar inca o biata proiectie a esecului sistemului educational contemporan.
Nu stiu ce se ofera, care este mesajul reclamei pe care nu am ascultat-o integral vreodata, dar daca asta este modul de informare, regret, nu ma intereseaza, indiferent de continut.
Regret pana si faptul ca am o cartela in reteaua asta si ma gandesc serios sa o schimb.
Post-Scriptum: Urăsc englezismele.