Skip to main content

Câți bani a câștigat Pro din publicitate: Aproape două treimi din toată piața TV s-au dus către Pro TV și posturile din grup

 
Câți bani a câștigat Pro din publicitate: Aproape două treimi din toată piața TV s-au dus către Pro TV și posturile din grup

Început de an bun pentru Pro TV. Grupul de media prezent în România prin mai multe posturi TV a generat în țara noastră, în primul trimestru, venituri totale de aproape 39 de milioane de dolari.

Publicitate

Practic, aproape două treimi din toată piața de televiziune din România s-a dus către televiziunile din grupul Pro. Cifra este de trei ori mai mare decât a grupului Intact, potrivit estimărilor din raportul CME, care operează Pro TV.

Este o creștere cu 25% pentru grupul Pro față de aceeași perioadă a anului trecut, iar grosul acestei evoluții a venit în special din publicitate. Despre ce sumă este vorba? 

Paginademedia.ro prezintă date din raportul Central European Media Enterprises:

  • Grupul Pro a atras, numai din reclamă, 28,1 milioane de dolari, potrivit datelor finanaciare pentru perioada ianuarie - martie, prezentate de compania listată la bursă. Alți 10,1 milioane de dolari au fost veniturile de la cabliști.  
  • Conform prezentării pentru acționarii CME, compania-mamă a Pro TV, grupul de media a atras 61% din publicitatea TV, pe primele trei luni.
  • 20% din publicitatea TV pe primele trei luni a mers la Intact, potrivit estimărilor din raportul CME. Pe baza acestor procente, un simplu calcul ar arăta că grupul Intact a atras în jur de 9,2 milioane de dolari, din publicitate. 
  • Pe baza cifrelor din raportul CME, un calcul Paginademedia.ro arată că publicitatea TV în primul trimestru al acestui an a fost în jur de 46 de milioane de dolari, o creștere consistentă față de aceeași perioadă a anului trecut când publicitatea a fost de 36,1 milioane de dolari (potrivit estimărilor). 

Reamintim că grupul Pro a operează în România televiziunile Pro TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și Pro TV Internațional. 

Intact, grupul concurent, operează Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel și ZU TV. 

 

Citește și: 

RECORD pentru Pro TV în luna martie: cea mai mare audiență pe comercial de când se măsoară audiențele

  

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Stimati domni si tovarasi, singura mea problema estem urmatoarea: cum se face ca desi Intact are cam 3 posturi in primele 10 ( Antena 1 si Antena 3 sunt totdeauna in primele 5, Happy channel vine in primele 10) , iar CME are un singur post, Pro tv, in primele 10, iar timpul de publicitate e cam acelasi ( ca doar e reglementat), cu toate astea CME are de 3 ori veniturile Intact. Ca pana la urma, nu toti comerciantii sunt #rezist, ci unii chiar au capul si mintea la locul lor si sunt neam de negustori.
  • @Fanica, ProTV o duce bine de la inceputul sau, din prima zi a fost mereu pe 1, este cel mai apreciat brand din Romania in Mass-Media
  • Oare raportul ăsta dintre Intact și Pro TV are legătură și cu boicotul din luna februarie-martie? Sau se respctă în linii mari paritatea și din alți ani?
  • Da, Mihai Florin, ai dreptate. Desi cred ca tot rusii au inventat ascunderea infrangerii, ca element de propaganda, nu? Gen, daca nu vorbesti despre ea, nu exista (vezi prime-time, marti, articol lipsa). Pupici
  • Felicitari Alexandras Cesnavicius si echipei pentru aceste rezultate! Antenistii latra, in timp ce ProTV e din ce in ce mai puternic. Dupa despartirea de Sarbu, antenistii au sperat ca ProTV se prabuseste, dar s-au inselat. Strategic, Romania are nevoie de ProTV Nr. 1, televiziune pro occidentala, pentru a combate propaganda ruseasca, din ce in ce mai prezenta in tara.
  • Interesant ar fi sa avem datele de la fiecare post in parte. ProTv clar are profit, cred ca si Acasa Tv are profit, restul nu stiu ce sa zic...

    De Prima Tv si Kanal D nu se stie nimic?
    Dar despre trustul Digi? Ar fi interesant sa vedem la Digi.
  • ***, de aia nu vrea ca antenele sa își facă publice castigurile. De aceea omul se și încadrează în nivelul de inteligență și cultură mai scazut al celor care lucrează și se uită la posturile alea :)
  • Pro tv ul are profitul mai mare cu50 la suta fata de încasările din publicitate ale antenelor!iteresant!Bravo!!!
  • @mile, Antena1, Happy, Zu, Stars sunt operate de S.C. Antena TV Group S.A., iar Antena3/A. International de S.C. Antena 3 S.A., doar ProTv este S.C. Pro TV S.R.L.
    http://static.a1.ro/Antena-Group-Date-Companie.pdf
    http://www.protv.ro/despre-noi/

Trimite un comentariu