Skip to main content

McCann PR caută noul val de influenceri și lansează workshopuri pentru bloggeri și vloggeri

 
McCann PR caută noul val de influenceri și lansează workshopuri pentru bloggeri și vloggeri

McCann PR lansează programul GreaTeens, o serie de workshopuri pentru noua generație de influenceri din mediul online. Acestea vor fi susținute de lideri din vlogosfera și blogosfera din România, din diferite domenii, de la muzică, la beauty, cooking, sport și IT.

GREATEENS vrea să fie „un spațiu de creație, producție și o interfață flexibilă între creatorii de conținut și brandurile cele mai potrivite pentru colaborare”, anunță reprezentanții McCann PR.
 
Pe lângă partea de mentorat și educație, GREATEENS va însemna și un spațiu dedicat în care aceștia vor putea crea conținutul pe care îl doresc – împreună sau individual, ca efort personal sau în parteneriat cu brandurile ce se pliază cel mai bine pe intențiile lor.
Publicitate

Despre înscrieri: Oricine vrea să se lanseze în blogosferă sau vlogosferă se poate înscrie prin intermediul paginii de Facebook a McCann PR

„Comunicarea prin influenceri nu e nouă pentru nimeni” spune Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR „dar cred că ne apropiem de apogeul acestui trend. Vedem o avalanșă de conținut în care comunicarea unui brand riscă să își piardă identitatea, la fel cum publicul distinge din ce în ce mai greu între creatorii de conținut. Trăim o epocă a cantității care e pe sfârșite, iar în mișcarea inevitabilă - noutate –> cantitate –> calitate - ideea de a ne implica în evoluția următoarei generații de influenceri – cea care devine parte integrantă a peisajului de comunicare - ne-a părut un pas natural și, mai ales, necesar”.

Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR: „Un alt trend important care ne-a inspirat a fost acest nou val de micro-influenceri - ce am observat și noi de-a lungul campaniilor din ultimii ani. Influencerii de nișă au comunități mai dinamice, mult mai dornice de conversație, de engagement. Iar această deschidere a publicului are nevoie, ca răspuns, de o creștere a calității colaborării dintre branduri și influenceri și a conținutului pe care aceasta o produce. Noi o vedem ca o nouă provocare, atât la nivel de agenție, cât și de industrie.”

Primul pas este ca, prin intermediul acestui concept, să stabilim un nou canal de comunicare pentru influencerii de top din România și cei tineri, cei care îi urmăresc și care doresc să facă pasul spre a deveni creatori la rândul lor. Am optat pentru acest format pentru că ne-am dorit ca aceste evenimente să fie atât inspiraționale, cât și practice. Prin participarea la diferite workshopuri aplicate, precum - foto, film, lumini, sunet, editare video și colorizare, mentoring, importanța comunitaților și relația cu comunitatile și așa mai departe - tinerii vor putea înțelege mai bine ce se întâmplă “behind the scenes”, munca și timpul necesar devenirii unui GREATEEN”, a adăugat Lavinia Chican.

McCannPR - Greateens Program Reveal from MCCANN PR on Vimeo.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu