Skip to main content

PROIECT INEDIT. Fântâna de la Universitate, în haine croşetate de 7UP

 
PROIECT INEDIT. Fântâna de la Universitate, în haine croşetate de 7UP

Marca de băuturi 7UP lansează noua platformă de comunicare, prima din ultimii 10 ani pentru acest brand, printr-un proiect inedit. Fântâna de la Universitate a fost „îmbrăcată” în materiale croşetate de toate culorile. De ce a fost nevoie? De două zile de muncă, câţiva artişti pricepuţi şi de 170.000 metri de fire de lână colorată.

Publicitate

Proiectul, lansat cu câteva săptămâni în urmă, va putea fi văzut la Universitate până pe 25 aprilie, potrivit reprezentanţilor companiei.

Cine a lucrat la proiect? Simona Taudor – urban knitter, Sinboy – ilustrator, Andi Singer - fotograf şi Oana Brătilă – artist origami.

„Am creat platforma #feelsgoodtobeyou - www.my7up.ro, care adună cele mai efervescente personalităţi şi cele mai inedite pasiuni pentru a fi descoperite de cât mai mulţi oameni cu potenţial creativ. Simona Taudor – urban knitter, Sinboy – ilustrator, Andi Singer - fotograf şi Oana Brătilă – artist origami - sunt primii care care s-au alăturat campaniei prin pasiunile lor care aduc un plus de culoare şi vibraţie oriunde le-ai întâlni”, au explicat reprezentanţii companiei.

Cât s-a lucrat la proiect?

Diana Lupescu, Brand Manager CSD Flavours PepsiCo România: „Dacă vorbim despre „împodobirea” Fântânii de la Universitate, atunci răspunsul ar fi aproximativ 2 zile, însă a doua zi a fost în echipă cu trecătorii curioşi, pe care i-am implicat în redecorarea unui spaţiu urban simbol. Altfel, dacă ne refeim la tot ce nu s-a văzut şi care a putut face posibil acest proiect, am început să lucrăm de la începutul anului. În 3 luni, am trecut printr-un proces de identificare şi analizare a conceptului potrivit şi propunerilor care să-l reprezinte în totalitate.”

7UP, campanie de relansare după 10 ani. Despre noua generaţie de originali

Brandul 7Up din portofoliul PepsiCo vine cu noua campanie, prima în ultimii 10 ani.

Diana Lupescu:

„Sunt bucuroasă că un brand ca 7UP revine în viaţa consumatorilor după o perioadă de 10 ani în care nu am comunicat activ, dar am continuat să fim prezenţi pe piaţa din România.

Relansarea brandului aduce cu ea şi o nouă filosofie prin care punem accentul pe starea de bine transmisă şi îmbrăţişată de către oameni obişnuiţi, care aleg să investească energie şi emoţie în pasiunile care îi definesc.

Astfel, facem referire la ei ca la noua generaţie de originali, ce vin să ne inspire alături de 7UP. Acesta este doar începutul, întrucât din punct de vedere strategic, 7UP îşi propune să redefinească interacţiunea cu consumatorii şi să devină unul dintre brandurile pilon ale PepsiCo” spune Diana Lupescu.

Campania actuală include activări creative care ilustrează spiritul brandului şi care sunt amplificate atât în digital, PR, OOH clasic şi neconvenţional, în magazine, cât şi printr-o campanie de imagine pe TV.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus