
Alina Damaschin, Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezintă anul acesta România în juriul Cannes PR Lions.
Alina Damaschin: „Cannes Lions reprezintă punctul zero al creativității globale, care continuă să inspire de 63 de ani generații de profesioniști. În cei 19 de ani de carieră, am așteptat de fiecare dată cu nerăbdare luna iunie, când acest festival se organizează, am urmărit tendințele dezbătute aici, am admirat sau criticat campanii câștigătoare, am căutat să învăț ceva nou cu fiecare ediție. În 2017, experiența învățării continuă din poziția de jurat. Este un privilegiu unic și în același timp dublu: să pot vorbi despre standardele creativității românești în cadrul unui juriu internațional cu autoritate profesională incontestabilă și să aduc acasă lecții valoroase.”
Juriul categoriei de PR al Cannes Lions va fi prezidat de Karen van Bergen, CEO al Omnicom Public Relations Group din SUA. Alina Damaschin va juriza câteva sute de campanii de PR ale unor branduri și companii consacrate evaluând creativitatea, originalitatea, dar și impactul acestora asupra consumatorilor și societății. In 2012, Alina Damaschin a fost jurat și în cadrul Eurobest, cel mai important festival al creativității din Europa.
Cu o experiență de 19 de ani în comunicare, Alina Damaschin are o experiență de 19 ani în comunicare. După ani de publicitate, în agenții precum D’Arcy, Saatchi & Saatchi și Lowe, unde a coordonat proiecte de comunicare integrată pentru branduri internaționale si locale, Alina a intrat în PR mai întâi ca Managing Director, apoi ca partener în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations.
Comentarii