Skip to main content

Ce să-i faci?! Asta-i România! Despre români resemnaţi, cârcotaşi, paranoici, în noua campanie Rom

 
Ce să-i faci?! Asta-i România! Despre români resemnaţi, cârcotaşi, paranoici, în noua campanie Rom

Ai nimerit cu maşina direct în groapă? Asta-i România! Te-a părăsit prietena? Asta-i România! Te-a prins ploaia azi? Asta-i România.

Publicitate

Românii cârcotaşi, blazaţi sau resemnaţi, cei care folosesc zilnic expresii de tipul „Asta-i România” sunt în centrul noii campanii pentru batonul Rom Autentic, semnată de agenţia McCann.

Proiectul “Asta-i România” îşi propune să pornească o campanie de conştientizare a prejudecăţilor nefondate pe care românii le au în continuare faţă de ţara lor. Mai pe scurt, nu e ţara de vină pentru orice lucru neplăcut care s-a petrecut într-o zi.

„Tot timpul spunem că străinii au prejudecăţi faţă de români. Primul pas ca să reparăm asta ar fi ca noi înşine să scăpăm de prejudecăţile pe care le avem faţă de ţara asta. Noua campanie ROM ne provoacă să facem efortul asta. Când auzi în jurul tău un “Asta e România” nejustificat, poţi să îl amendezi cu un “Ia cu ROM!”, a spus Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Romania.

Noua campanie de imagine a fost lansată prin două spoturi TV. Primul spot înfăţişează genul de român resemnat care dă vina pe ţară pentru orice situaţie neplăcută în care se găseşte, iar în al doilea spot întâlnim românul care a fost bombardat cu lucruri negative spuse de străini despre România şi care acum nu mai crede nimic bun despre ţara lui. În ambele spoturi avem şi personajul pozitiv: tânărul relaxat, lipsit de complexe de inferioritate faţă de străini ori alte generaţii, care încurajează sentimentul de mândrie faţă de ţara natală.

„Fiecare naţie dezvoltă anumite tipare de comportament sau de gândire în funcţie de experienţele pe care le trăieşte. Noua campanie ROM observă preconcepţiile pe care le avem despre ţara noastră prin execuţia “Asta-i România” şi despre noi înşine în execuţia ”Paranoia”. ROM exacerbează aceste prejudecăţi şi le mută într-o zonă în care de fapt ne dăm seama că trebuie să evoluăm şi la nivel de percepţii pentru a ţine pasul cu evoluţia reală pe care tot noi o generăm”, a spus Gabriela Munteanu, Marketing Director Kandia Dulce.

Spotul Rom - Asta-i România

Spotul Rom - Paranoia

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus