Skip to main content

REBRANDING. Magazinul online de beauty aoro.ro își va schimba numele în Notino

 
REBRANDING. Magazinul online de beauty aoro.ro își va schimba numele în Notino

Magazinul online de beauty Aoro, lansat în 2009, va trece în acest an printr-o schimbare totală. 

Publicitate

Primul pas: schimbarea numelui. Aoro devine de azi Aoro by Notino, iar peste câteva luni își va schimba denumirea complet în NOTINO (www.notino.ro).

Grupul Notino, din care face parte și Aoro, este activ în 16 țări (14 țări din Europa: Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria și Romania, plus SUA și Marea Britanie), și a operat de-a lungul anilor sub diferite denumiri. La finalul anului trecut s-a început trecerea către numele unic Notino.

La conducerea activităților internaționale de marketing și comunicare ale NOTINO se află începând cu 1 Martie 2017 Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer. 

„NOTINO îmbină două domenii dinamice pe care eu le cunosc foarte bine: frumusețea și tehnologia; îmi doresc ca brandul și comunicarea NOTINO în fiecare dintre cele 16 țări unde activăm să oglindească mai bine toată această eferverscență. Obiectivul meu este să transform NOTINO într-un brand care să inspire și să ajute, cu un scop social mai înalt, care să aibă un rol în viața consumatorilor și o conexiune cu aceștia dincolo de beneficiile produselor noastre sau funcționalitatea serviciilor pe care le oferim. Sunt mandră să fiu în România între conaționalii mei pentru începerea rebranding-ului Aoro în NOTINO; este doar un prim pas, avem mult mai mulți de facut în perioada următoare, dar puteți să vă așteptați la surprize plăcute în viitor” - Gabriela Lungu, Global CMO Notino.

Despre Gabriela Lungu

Gabriela Lungu este unul dintre cei mai cunoscuți specialisti români în comunicare. Are 20 de ani de experiență, a condus în România 2 firme de comunicare: Ogilvy Public Relations între 2002 și 2006, și THE PRACTICE (astăzi MSLGROUP The Practice), firma pe care de altfel a și fondat-o în 2006 și care a fost achizitionată de Publicis Groupe în 2013.

În ultimii 4 ani, Lungu a trait în Londra, Marea Britanie, unde a lucrat pentru companii precum Weber Shandwick (unde a fost Consumer Marketing Practice Leader pentru EMEA, și apoi Chief Creative Officer pentru UK și EMEA) și TBWALondon (unde a fost Creative Partner pentru Airbnb).


 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu