Skip to main content

Mesaj pentru angajaţii România TV, după retragerea advertiserilor: Suntem la 70% din situaţia ideală. Trendul e pozitiv

 
Mesaj pentru angajaţii România TV, după retragerea advertiserilor: Suntem la 70% din situaţia ideală. Trendul e pozitiv

Unul dintre şefii România TV, mesaj intern despre situaţia postului. Cătălin Popa, director editorial al România TV, vorbeşte în mesajul trimis astăzi angajaţilor despre problema retragerii clienţilor publicitari, ca urmare a protestelor din primele luni ale acestui an.

Publicitate

"Procesul de revenire a advertiserilor este încă în deruare", spune el. "Trendul este pozitiv", menţionează directorul editorial al România TV în mesajul trimis angajaţilor, intrat în posesia Paginademedia.ro.

Cătălin Popa:

„După cum probabil ştiţi, televiziunea a făcut eforturi majore să depăşească situaţia generată în lunile februarie-martie-aprilie de scădere a publicităţii după scandalul ordonanţei 13 şi protestele de stradă. Procesul de revenire pe post a advertiserilor este încă în derulare, însă trendul este unul pozitiv. Cu toate acestea, încă ne aflăm la circa 70% din situaţia ideală, aceea de a avea maximum de minute de publicitate în fiecare oră de emisie”, arată mesajul semnat de Cătălin Popa, intrat în posesia Paginademedia.ro.

Mesajul către angajaţi vine pentru a-i anunţa pe angajaţi că din această lună salariile vor fi plătite în sistemul clasic „avans” şi „lichidare”. „Este cel mai flexibil mod de plată a salariilor şi taxelor la stat în condiţiile în care banii din piaţă se încasează cu dificultate, în tranşe inegale ca valoare”, explică şeful România TV.

„Sunt convins că înţelegeţi situaţia cu care ne confruntăm, cum la fel sunt convins că unora dintre voi acest nou sistem de plată le poate produce anumite dificultăţi pe moment, pentru care cer scuze în numele companiei. Având în vedere însă situaţia pieţei şi disperarea fiscului, pe termen mediu este cea mai bună soluţie pentru plata regulată a salariului”

Reamintim că o serie de advertiseri, printre care Coca-Cola, Pepsi şi Procter & Gamble nu s-au mai regăsit în calupurile de publicitate ale România TV, în ianuarie, februarie. Cei mai mulţi au stopat publicitatea la România TV (dar şi la Antena 3), după reacţiile publice legate de modul în care cele două posturi au reflectat protestele din lunile ianuarie şi februarie (detalii, AICI). La România TV s-a afirmat chiar că protestatarii ar fi fost plătiţi cu 100 de lei de adult, 50 de lei de copil şi 30 de lei de...câine.

Ca urmare a retragerii advertiserilor, reprezentanţii România TV au trimis o scrisoare agenţiilor de publicitate: „Vă rugăm să vă întrebaţi dacă nu cumva, în timpul uneia dintre cele mai tumultuoase perioade, nu sunteţi victimele dezinformărilor şi intoxicărilor menite să decredibilizeze postul de ştiri România TV, să destabilizeze activitatea sa până la suprimare", se arată în scrisoare postului TV, despre care Paginademedia.ro a scris AICI.

Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nasol! Madam Raluca Feher este dericita doar 30% si trend-ul e in scadere! Stati voi linistiti ca ANAFU o sa inceapa sa scuture agentiile de publucitate ca la ce mizerii financiare se practica prin ele e de incasat de acolo!
  • Este o mega stire pentru voi. Bleah..... Imi aduc aminte de mizeriile de pe Reporter Virtual din perioada Realitatii si Adevarul cand Lovin isi varsa frustrarile pe blog. . Sunteti pe drumul cel bun. Sigur articolul tau i-a mai linistit pe angajati si chiar i-a ajutat. Au crescut salariile la Realitatea. Antena si Digi la Kanal si PRO au explodat.

Trimite un comentariu

sus