Skip to main content

(P) Experience Bucharest anunţă cea mai mare conferinţă dedicată promovării Bucureştiului. Gratuit pentru jurnalişti, bloggeri şi studenţi la turişti

 
(P) Experience Bucharest anunţă cea mai mare conferinţă dedicată promovării Bucureştiului. Gratuit pentru jurnalişti, bloggeri şi studenţi la turişti

(P) Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureştiului, anunţă organizarea conferinţei How to promote the capital of Romania, un eveniment dedicat celor mai bune practici de marketing online internaţional în turism, la care vor participa peste 100 de invitaţi speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnalişti de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmarită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume.

Publicitate

Conferinţa va avea loc vineri, 12 mai 2017, între orele 10.00-15.00, la Hotel Radisson Blu din Bucureşti (Calea Victoriei, nr. 63-81), iar inregistrarea participantilor se poate face accesand linkul https://travelmassive.com/events/2017/05/how-promote-capital-romania in limita a 250 de inscrieri.

Conferinta se adresează creatorilor de conţinut de travel, jurnaliştilor de travel, specialiştilor în social media şi a celor din agenţii de branding şi creaţie, profesioniştilor din turism şi persoanelor pasionate de călătorii. Participanţii la conferinţă vor afla exemple de conţinut si promovare prin intermediul platformelor de social media.

Ne bucurăm că vom deschide proiectul Experience Bucharest cu aceasta conferinţa pentru specialişti, la care avem confirmaţi 16 invitaţi speciali internaţionali. Doar aceştia comunică către o audienţă online de peste 5 milioane de persoane. Prin aceasta provocare vom aducem Bucureştiul pe harta destinaţiilor turistice preferate din Europa de Est” spune Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest.

Speakeri conferinţă:

  • Kash Bhattacharya din Madeira, Portugalia – Bloggerul anului 2016 - National Geographic Traveller Reader Awards
  • Razvan Pirjol din Bucureşti, Romania–Preşedinte Bucharest Tourism Board şi Preşedinte Skal International Romania
  • Siya Zarrabi din Toronto, Canada - Travel Vlogger, YouTuber, Videographer şi Speaker Motivaţional
  • Kristen Sarah din Toronto, Canada – YouTuber, Travel & Lifestyle Blogger
  • Dave and Debbie din Toronto, Canada – câştigătorii premiului cel mai bun blog de turism în 2015 şi 2014 din partea Society of American Travel Writers
  • Alyssa Ramos din Los Angeles, USA - Travel Blogger si Social Media Influencer
  • Kat Von B din Los Angeles, USA - Blogger specializat pe Luxury Travel şi Tehnologie
  • Anouska din Irlanda- Blogger şi Vlogger de Travel, Lifestyle şi Personal Style
  • Michael Schulz din Berlin, Germania - top Instagrammer din Germania

Jurnalistii, bloggerii şi studenţii la facultăţi de turism vor avea intrare gratuită.

Partener principal: Radisson Blu Bucharest

Parteneri: Elevate, Little Bucharest hostel, Pura Vida Sky Bar&Hostel

Parteneri media: Wall Street, Profit, Comunicate de afaceri, Vocea BIZ, HRB Trends, Horeca Insight Magazine, România Pitorească, Team 365, Romania pozitiva, Turism Market, Calatorul Digital, Imperator Travel, Feedler, Hot Week, Promovez Romania, Orasul Vechi, Always Summer, Vacantele lui Mircea, Zmeul Călător, Travel Blog, Monica Suma-contribuitor Lonely Planet, Radio Deea, Canal 33

Partener comunicare: Rogalski Damaschin Public Relations

Despre Experience Bucharest

Experience Bucharest (www.experience-bucharest.com) este cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureştiului realizat vreodata, care se va desfăsura în perioada 12-16 Mai 2017 în Bucureşti.

Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunitaţii Travel Massive Romania, o organizatie non-profit internaţională, proiect în care sunt implicaţi peste 100 de voluntari. Prin acest proiect, Bucureştiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui numar de 100 persoane influente în mediul online din domeniul călătoriilor şi turismului individual.

Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinaţia preferată din Europa de Est a turiştilor şi călătorilor independenţi.

Experience Bucharest este o iniţiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituţie, companie sau persoană independentă care doreşte să se implice în promovarea Bucurestiului. Există şi o pagină de crowfunding pe platform @YouCaring, unde se pot implica toţi cei care doresc să susţină prin donaţii organizarea acestui eveniment.

Organizatorii Experience Bucharest au pregatit pentru cei 100 invitaţi o conferinta despre cele mai bune practici de marketing in turism pentru promovarea Bucurestiului, peste 40 de tururi şi experiente de turism alternativ, petreceri de socializare şi multe alte experienţe unice.

Toate acestea vor fi posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare prin intermediul Federatiei Industriei Hoteliere din Romania, vor pune la dispozitie locatii pentru evenimente, vor asigura mesele si transportul invitatilor.

Timp de patru zile, fiecare participant isi va putea alege programul, optand pentru participarea la activitatile propuse de organizatorii evenimentului.

viewscnt

Trimite un comentariu

sus