Skip to main content

RELANSARE. Zenith lanseaza la nivel global o noua identitate vizuală

 
RELANSARE. Zenith lanseaza la nivel global o noua identitate vizuală

Grupul Zenith, prezent și în România, anunta astazi o noua abordare in comunicarea media, sustinuta de relansarea identitatii de brand, a pozitionarii si a platformelor retelei.

Schimbările la nivel vizual constau într-un logo reinterpretat „sub forma unei structuri inspiraționale, iar noua gama de culori, fonturi si imagini contureaza un ton distinct brand-ului Zenith la nivel global”.

Publicitate

Prin programul global de rebranding, site-ul www.zenithmedia.com este revizuit și include o sectiune interactiva, denumita “Global Intelligence”, cu date si prognoze legate de investitiile in publicitate.

Procesul de rebranding a fost dezvoltat de noua echipa de conducere Zenith, in cooperare cu lideri din principalele piete, colaborand de asemenea cu o serie de consultanți pe zona digital și design.

Actiunea este coordonata de Vittorio Bonori, Global Brand President Zenith, si reprezinta cel mai important moment din dezvoltarea retelei, dupa lansarea poziționării ROI Agency, din anul 2002, anunță reprezentanții agenției.

„Viziunea noastra este sa oferim clientilor crestere in rezultatele de business, iar pentru aceasta este nevoie de un nou mod de lucru care sa armonizeze tehnologia si inovatia. Sunt convins că noua viziune și identitate de brand Zenith construiesc o poziționare distinctă, centrata pe ROI, care ne diferențiază de competitorii nostri”, spune Vittorio Bonori, Global Brand President Zenith

Noul filosofie Zenith este: „Combinăm date, tehnologie si specialisti pentru a explora noi oportunități, pentru a găsi soluții provocărilor complexe și pentru a crește rezultatele de business ale clienților".

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu