Skip to main content

VIDEO. Campania „În roaming, ca acasă” de la Vodafone, cea mai creativă din luna aprilie

 
VIDEO. Campania „În roaming, ca acasă” de la Vodafone, cea mai creativă din luna aprilie

Vodafone a dat cea mai creativă campanie a lunii aprilie, potrivit topului întocmit de asociaţia Art Directors Club România (ADC*RO), publicat de Institute

Campania brandului de telecomunicaţii, prin care a anunţat aceleași beneficii din abonament şi în străinătate, prin renunţarea la taxele de roaming pe teritoriul Europei, a fost creată de agenţia McCann WorldGroup România.

Publicitate

La campanie au lucrat Daniel Strugariu, Senior Art Director și Ruxandra Papuc, Senior Copywriter.

Spotul campaniei Vodafone


Locul al doilea este ocupat de campania FAN Courier - "Livrăm emoţii", gândită de Daian Man, Art Director și Sabina Stănciucu, Copywriter, de la agenţia Marks.

Ideea campaniei a plecat de la un brief pentru ultima copertă a revistei DOR (Decât o Revistă), din partea clientului lor FAN Courier. Campania constă în plasarea pe spaţiul de pe ultima copertă a fiecărei ediţii a revistei DOR a unor mesaje cu poveşti. 

Spotul campaniei Fan Courier

Podiumul celor mai creative campanii din aprilie, potrivit membrilor ADC*RO, este completate de campania Transylvania Beyond - Prince Charles, realizată de Adrian Docea, Art Director și Marius Pop, Adrian Docea, Copywriter la agenţia Heraldist & Wondermarks.

Campania a constat în lansarea unei propuneri pentru Prinţul Charles, de a fi, de asemenea, şi Prinţul Transilvaniei, cu trimitere la afinitatea pe care o are acesta pentru această zonă din România. 

Știrea că Prințul Charles e descendent al lui Vlad Țepeș și că ar putea deveni Prinț al Transilvaniei a apărut şi în Daily Mirror.

Mențiunile lunii aprilie:

Campania "Ora Pământului 2017", pentru Discovery Channel România şi WWF România​, creată de agenţia Black Sheep. Echipa care a lucrat la proiect a fost formată din Diana Papuc, Art Director și Marius Matei, Copywriter. 

Campania "#inseparabili" de la Ursus, creată de agenţia Graffiti BBDO. Proiectul a fost realizat de Ana Romilă, Art Director și Alex Bădărau, Senior Copywriter.

Campania Telekom - "Telekom elibereaza internetul", la care au lucrat agenţiile Leo Burnett România şi Publicis One.

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate.

 

 

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Comentarii

  • Stiu,sunt pe langa subiect,dar:
    stiti de vreo somatie luată dă protv pentru o emisiune din 1 Martie numită la maruta?Am vazut ieri din întâmplare textul pe la 18.40.... stiti ceva?
  • Mai degraba cea mai enervanta campanie Vodafone. Dar de departe cea mai stresanta dintre toate este campania "Telekom elibereaza internetul".

Trimite un comentariu