Skip to main content

LISTA AdWeek de campanii cu șanse la câştigarea unui premiu la Cannes Lions 2017

 
LISTA AdWeek de campanii cu șanse la câştigarea unui premiu la Cannes Lions 2017

Publicaţia Adweek a făcut o listă cu 25 de campanii care au şanse mari să fie premiate la cel mai mare festival de creativitate din lume, Cannes Lions 2017, care începe în weekend.

Printre cele 25 de campanii se numără proiecte ale unor banduri faimoase precum Nike, H&M, Coca-Cola, Samsung, Apple sau Burger King, dar şi campania “Fearless Girl”, gândită de McCann New York pentru Ziua Internațională a Femeii.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă zece dintre campaniile propuse de Adweek la câștigarea unui premiu la Cannes Lions 2017. Lista completă, pe Adweek

  • Campania “Fearless Girl”, gândită de agenţia McCann New York pentru compania de investiţii americane State Street Global Advisors.

Campania a fost lansată de Ziua Femeii şi a avut scopul de a atrage atenția asupra decalajului de gen în lumea afacerilor. Piesa de rezistenţă a campaniei este statuia “Fearless Girl”, amplasată în faţa statuii “Taurul de pe Wall Street”.

  • Campania “Unlimited Stadium”, gândită de agenţia BBH Singapore pentru brandul “Nike”.

Campania a presupus contrucţia unei piste de alergare de 200 de metri în forma unui pantof sport, amplasată în capitala statului Filipine, Manila. Pe lungimea pistei au fost amplasate ecrane LED, propunând alergătorilor să se întreacă cu un avatar digital, care arăta exact ca ei.

  • Campania “The Line-Up Song”, gândită de agenţia FP7 din Cairo pentru brandul “Coca-Cola”.

Comunicarea a constat în compunerea unei melodii care conţine toate numele fotbaliştilor din Naţionala de fotbal a Egiptului.

  • Campania “Come Together”, construită de agenţia Adam&EveDDB Londra pentru brandul “H&M”.

Campania, care îl are în prim-plan pe actorul “Adrien Brody”, a fost lansată de brandul de haine H&M de sărbători, sub forma unui film de scurt metraj, filmat într-un tren.

  • Campania “The Ostrich”, gândită de agenţia Leo Burnett Chicago, pentru brandul “Samsung”

Samsung a învăţat un struţ să zboare, în campania care promovează noua pereche de ochelari VR, propusă de Adweek pentru un premiu la Cannes Lions.

  • Campania “Time is Precious”, gândită de agenţia Wieden + Kennedy Portland, Oregon, pentru brandul “Nike”

“Timpul este preţios” este ideea centrală a comunicării, sugerată printr-un spot video de un minut, în care se derulează un discurs, rostit de un voiceover, despre cât timp pierdem pe internet în fiecare zi.

  • Campania “Tequila Cloud”, gândită de agenţia Lapiz Chicago, pentru promovarea turismului în Mexic.

Punctul central al campaniei a fost un “nor de tequila” realizat în capitala Germaniei Berlin, în perioada cea mai ploioasă a anului. Scopul? Promovarea Mexicului ca destinaţie de vacanţă.

  • Campania “December 21st”, creată de Leo Burnett Madrid pentru Loteria de Crăciun din Spania.

Campania prezintă un spot de aproape cinci minute în care o femeie în vârstă crede în mod eronat că a câştigat la loterie, cu o zi înainte de extragere, însă tot satul în care trăia intră în joc şi îi fac pe plac acesteia.

  • Campania “Stroll”, gândită de Agenţia TBWA/Media Arts Lab, pentru brandul “Apple”.

Campania, care marchează lansarea căştilor fără fir de la Apple, îl are în prim-plan pe dansatorul american Lil Buck, care se sustrage de la legile gravitaţiei odată ce îşi pune noile căşti.

  • Campania “Buster the Boxer”, creată de agenţia Adam&EveDDB Londra, pentru brandul “John Lewis”

Campania, lansată de Crăciun de brandul de retail britanic, îl prezintă pe boxerul “Buster”, care, asemenea stăpânii lui, îşi doreşte cu ardoare să sară şi el pe o trambulină. Dorinţa i se îndeplineşte de Crăciun, când probează el primul trambulina primită cadou de stăpână.

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu