Skip to main content

Marketing managerul Fashion UP lansează o agenție specializată pe magazine online de fashion și lifestyle. Cine sunt primii clienți

 
Marketing managerul Fashion UP lansează o agenție specializată pe magazine online de fashion și lifestyle. Cine sunt primii clienți

Agenție specializată pe magazine online și lifestyle. Adelina Oprea, marketing manager Fashion Up a lansat o agenție dedicată magazinelor onlie din zona de lifestyle și fashion: Champaigns.

Publicitate

Ce face noua agenție?

„Serviciile pe care le oferă Champaigns includ optimizarea ratei de conversie prin propuneri de eficientizare a interfeței, prin analizarea canalelor de marketing pe care activează magazinul și prin stabilirea și dezvoltarea unei strategii personalizate”, se arată într-un comunicat.

Adelina Oprea are experiență în zona magazinelor online.

Carte de vizită:

  • Din iulie 2015 este Marketing Manager Fashion Up online mall
  • Anterior, a fost online marketing specialist Skin Media
  • Între iulie 2014 și feb 2015 a fost marketing manager la Redoute, iar înainte a avut aceeași poziție, la Sandalandala

Primii clientți?

Sandalandala și ZorileStore și-au externalizat departamentul de marketinf cătreChampaigns. Ceilalți clienți ai noii agenți sunt Zaza Boutique, Moja și Zonia.

Adelina Oprea:

„Cel mai important în comerțul online, așa cum am experimentat și văzut în piață, este să ieși în față cu ceva, să fii cunoscut, iar utilizatorii să aibă încredere în tine. Pe acești piloni a pornit și ideea Champaigns, care a venit de la sine într-o piață care se maturizează rapid.

Am fost contactată în dese rânduri de prieteni și oameni din online care îmi cereau ajutorul pentru magazinele lor online. Nu reușeam să îi refuz. Cred cu tărie că puterea unei piețe e dată de performanța fiecărui jucător și îmi doream să-mi testez abilitățile în acest mediu.

Țin să le mulțumesc acum pe această cale Ralucăi Gavrilescu pentru numele agenției și lui Ovidiu Sebastian Pop pentru identitatea de brand“.

Investiția în Champaigns a fost de 5.000 de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată pentru strategia de brand și branding.

Planuri?

Strategia pe termen lung include o extindere la nivel european și global în următorii ani. Primii pași pentru dezvoltare au fost deja stabiliți prin discuții avansate cu un proiect de cosmetice bio din Australia și cu un jucător din comerțul online din Dubai, se arată într-un comunicat remis Paginademedia.ro.


 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Iulius ai perfecta dreptate! Am vazut acum 1-2 ani o campanie de a ei pentru fashipon up "pe toc" si ma gandeam ce femeie spune ca "umbla pe toc" ??
    cand toate spunem ca umblam pe tocuri! dar na, mediocritate multa in Romania, pare mai usor si mai ieftin atunci cand copiem mult si prost.
    iar aia 5.000 euro pentru "identitate de brand"... hai ma Adelina fasaie povestea ta ca sampania ;) Dar macar, nota 10 pentru "curaj" (oricum tupeul este supraevaluat in Romania).
  • Foarte multe greseli gramaticale.
    Nu e vina Pagina de media, ei asa au primit comunicatul

    De altfel inca din perioada cand lucra cu norma intreaga la ZorileStore se stia de deficientele ei gramaticale

Trimite un comentariu