Skip to main content

Marketing managerul Fashion UP lansează o agenţie specializată pe magazine online de fashion şi lifestyle. Cine sunt primii clienţi

 
Marketing managerul Fashion UP lansează o agenţie specializată pe magazine online de fashion şi lifestyle. Cine sunt primii clienţi

Agenţie specializată pe magazine online şi lifestyle. Adelina Oprea, marketing manager Fashion Up a lansat o agenţie dedicată magazinelor onlie din zona de lifestyle şi fashion: Champaigns.

Publicitate

Ce face noua agenţie?

„Serviciile pe care le oferă Champaigns includ optimizarea ratei de conversie prin propuneri de eficientizare a interfeţei, prin analizarea canalelor de marketing pe care activează magazinul şi prin stabilirea şi dezvoltarea unei strategii personalizate”, se arată într-un comunicat.

Adelina Oprea are experienţă în zona magazinelor online.

Carte de vizită:

  • Din iulie 2015 este Marketing Manager Fashion Up online mall
  • Anterior, a fost online marketing specialist Skin Media
  • Între iulie 2014 şi feb 2015 a fost marketing manager la Redoute, iar înainte a avut aceeaşi poziţie, la Sandalandala

Primii clientţi?

Sandalandala şi ZorileStore şi-au externalizat departamentul de marketinf cătreChampaigns. Ceilalţi clienţi ai noii agenţi sunt Zaza Boutique, Moja şi Zonia.

Adelina Oprea:

„Cel mai important în comerţul online, aşa cum am experimentat şi văzut în piaţă, este să ieşi în faţă cu ceva, să fii cunoscut, iar utilizatorii să aibă încredere în tine. Pe aceşti piloni a pornit şi ideea Champaigns, care a venit de la sine într-o piaţă care se maturizează rapid.

Am fost contactată în dese rânduri de prieteni şi oameni din online care îmi cereau ajutorul pentru magazinele lor online. Nu reuşeam să îi refuz. Cred cu tărie că puterea unei pieţe e dată de performanţa fiecărui jucător şi îmi doream să-mi testez abilităţile în acest mediu.

Ţin să le mulţumesc acum pe această cale Ralucăi Gavrilescu pentru numele agenţiei şi lui Ovidiu Sebastian Pop pentru identitatea de brand“.

Investiţia în Champaigns a fost de 5.000 de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată pentru strategia de brand şi branding.

Planuri?

Strategia pe termen lung include o extindere la nivel european şi global în următorii ani. Primii paşi pentru dezvoltare au fost deja stabiliţi prin discuţii avansate cu un proiect de cosmetice bio din Australia şi cu un jucător din comerţul online din Dubai, se arată într-un comunicat remis Paginademedia.ro.


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iulius ai perfecta dreptate! Am vazut acum 1-2 ani o campanie de a ei pentru fashipon up "pe toc" si ma gandeam ce femeie spune ca "umbla pe toc" ??
    cand toate spunem ca umblam pe tocuri! dar na, mediocritate multa in Romania, pare mai usor si mai ieftin atunci cand copiem mult si prost.
    iar aia 5.000 euro pentru "identitate de brand"... hai ma Adelina fasaie povestea ta ca sampania ;) Dar macar, nota 10 pentru "curaj" (oricum tupeul este supraevaluat in Romania).
  • Foarte multe greseli gramaticale.
    Nu e vina Pagina de media, ei asa au primit comunicatul

    De altfel inca din perioada cand lucra cu norma intreaga la ZorileStore se stia de deficientele ei gramaticale

Trimite un comentariu

sus