Skip to main content

Un an de Pokemon Go. Campanie în orașele cu cei mai mulți jucători

 
Un an de Pokemon Go. Campanie în orașele cu cei mai mulți jucători

Compania Niantic, creatorul Pokemon Go, marchează un an de la lansarea jocului cu realitate augmentată cu o campanie de imagine pe Outdoor în oraşele de pe Glob cu cei mai mulţi jucători: New York, Londra şi Tokyo.

Campania de imagine constă în plasarea unor postere, care vor conţine diverse mesaje, dar şi unor afişe digitale, pe care vor rula informaţii în timp real despre numărul de pokemoni prinşi pe parcursul zilei, potrivit Adage

Publicitate

Panourile vor fi activate şi ca Pokestopuri, de unde jucătorii vor putea colecta diverse obiecte.

“Cu peste 16 milioane de Pokemoni capturaţi în New York, 17,5 milioane în Londra și 32,2 milioane în Tokyo doar ieri, am considerat că cel mai bun mod de a celebra aceste comunități locale ar fi să publicăm aceste statistici”, au declarat reprezentanţi ai companiei Niantic, pe blogul oficial

Campania este gândită de agenţia de publicitate britanică Wieden & Kennedy London.

Iain Tait, Executive Creative Director, Wieden+Kennedy London, pe blogul Niantic:

"Suntem încântați să colaborăm cu Niantic. Suntem fani înfocaţi ai scopului lor de a inspira oamenii să exploreze mediul în care trăiesc prin intermediul jocurilor cu realitate augmentată. Lucrul pe o platformă de jocuri în continuă evoluție ca Pokemon Go este un vis devenit realitate."

Jocul Pokemon Go s-a lansat oficial pe 6 iulie 2016 în peste 30 de ţări, inclusiv în România. Jocul a fost descărcat până acum de peste 650 de milioane de ori. În acest moment peste 65 de milioane de oameni se joacă Pokemon Go. 

Galerie foto:

New York, Londra şi Tokyo, oraşele unde Pokemon Go a prins cel mai bine. Cât de amplu e fenomenul în aceste trei oraşe?

New York

Londra

Tokyo

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu