Skip to main content

VIDEO. Campanie de imagine pentru Engie România, sub sloganul „Tu de unde îți iei energie”

 
VIDEO. Campanie de imagine pentru Engie România, sub sloganul „Tu de unde îți iei energie”

Compania Engie România, pe TV cu o nouă campanie de imagine. „Ilustreaza sursele infinite de energie din viata de zi cu zi a fiecăruia dintre noi: de la gaz și electricitate, la oameni și emoții”, spun reprezentanții McCann PR, cei care au creat campania.

Campania de comunicare „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE.

Publicitate

„Tu de unde iti iei energie?” este o campania de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV manifest de 60 de secunde si doua spoturi de 30 secunde, o componenta online si una de outdoor.

„Totul a inceput cu o intrebare: Pot fi consumatorii surse de inspiratie pentru un brand? Isi vad astazi companiile de utilitati clientii si altfel decat in rolul de consumatori? Acestea au fost interogatiile la care ENGIE incearca sa raspunda prin noua campanie de imagine pentru piata romaneasca. Cu sectorul energetic prefigurandu-se a avea una dintre cele mai competitive evolutii in urmatorii ani, compania muta discursul public intr-un registru personal, initiaza un dialog cu clientul lansandu-i acestuia o provocare: creatori sau consumatori? De ce nu ambele?”, mai spun aceștia. 

Eric STAB, Presedinte Director General ENGIE Romania: „Noua campanie de notorietate pe care am dezvoltat-o pentru Romania pune in valoare, intr-o abordare umana si emotionala, toate atributele marcii, pe care ne dorim sa le transmitem si consumatorilor: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovatie.”

Traian Aron, Art Director la McCann PR:„ Intr-o piata din ce in ce mai dinamica in care se vorbeste doar despre energie ca utilitate furnizata clientilor, ENGIE alege sa exploreze mai degraba o zona umana, emotionala: sursele de energie care ne pun in miscare zi de zi, dincolo de gaz si electricitate. De la diminetile perfecte petrecute la o alergare in parc, pana la un concert cu care ne incheiem ziua, sursele de energie care ne alimenteaza viata sunt infinite. Asta este promisiunea noii campanii ENGIE: nu ne vom opri niciodata din a cauta acele surse de energie care ne inspira sa facem lucrurile mai bine si mai frumos.”

Amalia Anghel, Sef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania: Noua campanie de imagine ENGIE isi propune redefinirea perceptiei consumatorilor asupra brandului ENGIE si se adreseaza atat clientilor business, cat si celor casnici. ENGIE isi doreste sa incurajeze romanii sa-si gaseasca surse de energie inepuizabile, de la cele intangibile, pana la cele mai concrete, care le pot alimenta dorinta de a merge mai departe. Aceasta campania de imagine vine cu o abordare umana, care completeaza in mod firesc expertiza solida pe care ENGIE o are in industrie si comunica un mesaj emotional, care isi propune sa exploreze si alte tipuri de energie, ca urmare a unei intelegeri profunde a consumatorilor.

Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: Este prima campanie de aceasta anvergura pe care o facem pentru clientul nostru ENGIE si suntem super mandri de ea. Brieful nu a fost usor, dar am avut o echipa fantastica, incepand cu clientul, care a fost MINUNAT, a avut incredere in noi, a incurajat toate ideile on the spot si a ras impreuna cu noi la toate trasnaile de la filmare, la Traian, mintea creativa din spatele campaniei, de o energie inepuizabila, la echipa de filmare de la Studioset, super profesionista, la Zak Emerson, regizorul britanic enervant de perfectionist, la DOP-ul columbian foarte haios, toata lumea implicata a fost vesela, saritoare, pozitiva. Cred ca acest vibe pozitiv a fost sursa noastra de energie pentru a dezvolta aceasta campanie.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu