Skip to main content

Posterioare din ceramică, în ediţie limitată. Ideea unei agenţii de publicitate din Marea Britanie, pentru Săptămâna Pride

 
Posterioare din ceramică, în ediţie limitată. Ideea unei agenţii de publicitate din Marea Britanie, pentru Săptămâna Pride
foto: Adweek

Agenţie de publicitate din marea Britanie, campanie inedită pentru Săptămâna Pride de la Londra.

Agenţia britanică Wieden + Kennedy London a creat o sută de vaze din ceramică în formă de posterior, pentru a marca Săptămâna Pride din capitala Marii Britanii, dar şi pentru a atrage atenţia asupra bolii HIV, potrivit Adweek.com

Publicitate

Vazele sunt realizate în ediţie limitată împreună cu artistul suedez Fredrik Andersson şi sunt disponibile în diverse culori, specifice pentru fiecare tip de culoare a pielii.

"Va fi cel mai tare cadou. Cei ce vor primi această vază te vor iubi şi îşi vor aminti de tine pentru multă vreme, şi te va considera o persoană interesantă, plină de compasiune şi cultivată", aşa sună descrierea făcută de iniţiatorii ideii.  

O vază costă 40 de Lire Sterline şi poate fi comandată inclusiv din România. 

Galerie foto: 

 

  • foto: Adweek

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu