Skip to main content

Time se gândeşte să îşi schimbe numele. Cum s-ar putea numi?

 
Time se gândeşte să îşi schimbe numele. Cum s-ar putea numi?
foto: New York Post

Gigantul media Time are în vedere demararea unui proces de regranding, care ar include şi schimbarea numelui companiei, dar şi a numelor tuturor brandurilor pe care le deţine.

Publicitate

Aceasta ar fi cea mai mare schimbare a brandului de media în cei aproape 100 de ani de existenţă. 

Directorul executiv al gigantului media Time a vorbit recent, în cadrul unei întâlniri, despre un potenţial proces de rebranding, care ar putea include schimbarea numelui companiei, potrivit unui oficial în temă cu situaţia, citaţi de Wall Street Journal

O astfel de mișcare ar avea în vedere repoziţionarea editorului ca o companie media modernă, cu o tot mai multe legături în zona digitală și cea de video.

"Suntem încântaţi de strategia noastră de afaceri şi de momentul prin care trecem, şi suntem în fază incipientă de a lua în considerare un efort de rebranding pentru a consolida succesul transformării noastre dintr-o companie media uniformă într-o companie media de consum multi-platformă", a declarat un purtător de cuvânt de la Time Inc, pentru WSJ.

Cum s-ar putea numi Time după rebranding?

Unul dintre numele luate în calcul este Life, nume preluat de la revista de fotojurnalism cu acelaşi numede, deţinută de Time Inc. din 1936, care a avut vârful de glorie la mijlocul secolului XX. Brandul a fost reînviat recent de Time pentru o platformă de Realitate Virtuală, potrivit sursei citate.

Time se gândeşte inclusiv să schimbe numele publicaţiilor pe care le deţine, nume precum TIME, People, Sports Illustrated sau Fortune.

Pe de altă parte, potrivit unui oficial de la Time, citat de WSJ, există posibilitatea demarării unui proces de rebranding masiv care ar viza schimbarea poziţionării gigantului media, dar fără a modifica numele brandurilor. 

Procesul de rebranding ar ajuta gigantul media să se repoziţioneze ca un jucător din ce în ce mai prezent pe zona de digital şi de video, în contextul veniturilor tot mai scăzute de pe piaţa de print.

Compania Time înfruntă scăderi în veniturile din print, de altfel ca mare parte din această industrie. Oficialii companiei se concentrează tot mai mult pe investiţii în sfera digitală, care s-au concretizat deja în achiziţia platformei automate de cumpărare de publicitate Adelphic Inc., dar şi lansarea platformei video pentru femei tinere The Pretty, potrivit WSJ. 

În primul trimestru din 2017, Time a avut venituri totale din publicitate în scădere cu 8%, de 331 de milioane de dolari. Deşi publicitatea din digital a generat venituri cu 32% mai mari faţă de aceeaşi periodă din 2016, scăderea veniturilor totale a fost influenţată decisiv de scăderea publicităţii din zona de print, cu 21%.

Compania Time a fost fondată la New York, în anul 1922, de Henry Luce and Briton Hadden. Un an mai târziu a apărut şi revista cu acelaşi nume, TIME. 

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu