Skip to main content

Agenția Brandient, premiată internațional pentru noul design al berii Silva

 
Agenția Brandient, premiată internațional pentru noul design al berii Silva

 

Publicitate

Red Dot, competiție globală de design, a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii Silva, lansat în această vară de Heineken România.

Un juriu internațional de specialiști în design din 11 țări — practicanți, jurnaliști, critici și profesori — a selectat cele mai bune expresii ale designului dintre 8.051 de înscrieri din 50 de țări, au anunțat reprezentanții agenției de branding.

Reprezentanții Brandien, despre noul design: „Conceptul de design pentru Silva — “Focus” — amintește privitorului de un gest extrem de familiar, acela de încercuire a unei informații importante pe un caiet, calendar sau pe tablă; acest tratament stilistic creează astfel o simplă dar pregnantă celebrare a meșteșugului. Noul design transmite adevăratul spirit Transilvănean al brandului — o declarație pentru misterul naturii, măiestria berii și gustul autentic.”

Este al doilea premiu primit de Brandient în cadrul Red Dot. În 2015, agenția a fost premiată pentru coperta revistei BIZ dedicată Singapore, fiind apreciat designul său original de literă.

Coperta Biz Singapore

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu