
Red Dot, competiție globală de design, a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii Silva, lansat în această vară de Heineken România.
Un juriu internațional de specialiști în design din 11 țări — practicanți, jurnaliști, critici și profesori — a selectat cele mai bune expresii ale designului dintre 8.051 de înscrieri din 50 de țări, au anunțat reprezentanții agenției de branding.
Reprezentanții Brandien, despre noul design: „Conceptul de design pentru Silva — “Focus” — amintește privitorului de un gest extrem de familiar, acela de încercuire a unei informații importante pe un caiet, calendar sau pe tablă; acest tratament stilistic creează astfel o simplă dar pregnantă celebrare a meșteșugului. Noul design transmite adevăratul spirit Transilvănean al brandului — o declarație pentru misterul naturii, măiestria berii și gustul autentic.”
Este al doilea premiu primit de Brandient în cadrul Red Dot. În 2015, agenția a fost premiată pentru coperta revistei BIZ dedicată Singapore, fiind apreciat designul său original de literă.
Coperta Biz Singapore
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii