Skip to main content

Veniturile Procter & Gamble au crescut, deşi a tăiat 140 de milioane de dolari din bugetul pentru publicitatea digitală

 
Veniturile Procter & Gamble au crescut, deşi a tăiat 140 de milioane de dolari din bugetul pentru publicitatea digitală
foto: USA Today

Brandul Procter & Gamble, compania cu cel mai mare buget de publicitate de pe glob, a înregistrat venituri mai mari în trimestrul doi din 2017, în ciuda faptului că a tăiat 140 de milioane de dolari din bugetul alocat acestei perioade. 

Reducerea de buget s-a datorat faptului că brandul a "restricționat temporar cheltuielile în forumurile digitale în care au fost anunțurile noastre, care nu sunt plasate în conformitate cu standardele și specificațiile noastre", potrivit P&G, citat de Adage

Publicitate

Veniturile înregistrate de P&G în al doilea trimestru din 2017 au fost de 16.1 miliarde de dolari, cu 2% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016. Profitul a crescut cu 15% faţă de trimestrul doi din 2016, până la 2.3 miliarde de dolari.

Potrivit sursei citate, veniturile înregistrate în trimestrul doi s-au datorat creşterii vânzărilor organice. 

Întrebat dacă cele 140 de milioane de dolari vor fi alocați din nou în bugetul pentru publicitatea digitală, P&G a declarat, pentru Adage, că "este clar că nu trebuie să cheltuim bani care sunt văzuţi de un Bot şi nu de o persoană. În mod cert nu trebuie să cheltuim bani pe reclame plasate în locuri nepotrivite, şi de aceea vedeţi această reducere a bugetului".

P&G are în plan tăierea bugetului pentru publicitate cu 2 miliarde de dolari în următorii cinci ani: un miliard de dolari din bugetul de media, 500 de milioane de la bugetul pentru agenţii şi 500 de milioane de dolari de la bugetul pentru materialele din magazine şi programele DTC (Direct to consumer), potrivit Bussines Insider

În 2016, Procter & Gamble a cheltuit 7.24 miliarde de dolari pe publicitate la nivel global, potrivit Adbrands.net.

Potrivit Bussiness Insider, în perioada ianuarie - mai 2016, P&G avea plasate anunţuri pe 1.459 site-uri. În aceeaşi perioadă din 2017, numărul acestora a scăzut la 978 de site-uri. Bugetul de publicitate al Procter & Gamble pentru anul 2017 a fost estimat la aproximativ 10 miliarde de dolari. 

 

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu