Skip to main content

Agenția de media Mec va avea un nume nou, ca urmare a unei transformări la nivel global

 
Agenția de media Mec va avea un nume nou, ca urmare a unei transformări la nivel global

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global și devin astfel o nouă agenție de media, creare de conținut și tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari, numită Wavemaker, anunță compania.

Publicitate

În România, este prezentă doar Mec, agenție de media, care va trece de asemenea la noul nume. Întregul proces global urmează să fie finalizat până în ianuarie 2018. Noua agenție Wavemaker va avea birouri în 90 de țări, cu peste 8.500 de angajați.

„Misiunea noastră este de a ne susține clienții să evolueze și să-și crească business-ul prin focusul nostru aproape obsesiv în a înțelege procesul de achiziție a consumatorilor. Lucrăm intens la integrarea datelor și insight-urilor despre procesul de achiziție în [m]Platforms – tehnologia proprie GroupM, dezvoltată la nivel global și dedicată analizei de audiență. Noul brand și poziționarea Wavemaker reprezintă totodată o promisiune în acest sens”, afirmă Tim Castree, CEO MEC și Wavemaker la nivel global.

“Wavemaker este noul brand al unei agenții globale cu o propunere extrem de puternică pentru clienți. Tim și echipa lui au întregul suport GroupM, atât la nivel de resurse, cât și de expertiză”, declară Kelly Clark, CEO GroupM la nivel global.

Wavemaker în cifre la nivel global:

• 38 miliarde de dolari în bugetele de media
• 8,500 angajați
• 2,900+ experți de digital
• 750+ experți de conținut
• 400+ experți de date
• 200+ experți de platforme/tehnologie
• 139 birouri
• 90 de țări

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu