Skip to main content

AUDIENŢE. Prima ediţie Starea Naţiei la TVR. Postul public pe locul patru pe comercial cu Dragoş Pătraru

 
AUDIENŢE. Prima ediţie Starea Naţiei la TVR. Postul public pe locul patru pe comercial cu Dragoş Pătraru

AUDIENŢE. Cifre mult peste media postului public la prima ediţie Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru. Audienţele au urcat TVR pe locul patru pe publicul comercial. Cum a stat emisiunea la nivelul întregii ţări şi la oraşe?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii ale primei ediţii Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Starea Naţiei a fost urmărită de peste 250.000 de români în fiecare minut, plasând postul public pe locul opt pe interval. Săptămâna trecută, pe intervalul emisiunii lui Dragoş Pătraru, postul public avea aproape 100.000 de telespectatori media de audienţă.

URBAN. O medie de 125.000 de români la oraşe pentru emisiunea lui Dragoş Pătraru, de câteva ori mai mult decât cifrele TVR de săptămâna trecută, pe interval.

COMERCIAL. Starea Naţiei a avut cea mai bună clasare pe publicul comercial: locul patru pentru TVR 1 (cu 60.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani medie). Pătraru a fost după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D pe acest segment.

Cum sunt cifrele Starea naţiei faţă de perioada când era la Digi? Dar la TVR?

La Digi 24, cifrele Starea Naţiei erau peste media staţiei de ştiri.

În prima lună la Digi 24, media Starea Naţiei a fost de 154.000 de români, la nivel naţional, dar vârfurile s-au situat (chiar şi depăşit) 200.000 de telespectatori. Medie bună pentru Pătraru în prima lună de Digi la oraşe: 131.000 (cu vârfuri de 185.000 şi minime între 20.000 şi 96.000).

Pe comercial, media în prima lună de Digi a fost de 50.000 de telespectatori (cu vârfuri de peste 80.000).

Cum stătea la primul sezon de TVR?

Pătraru a scos cele mai bune audienţe la primul sezon în TVR.

În 2015, Dragoş Pătraru avea o medie la nivel naţional de 430.000 de români pe minut. La oraşe, audienţa medie a fost de 230.000 de telespectatori.

Din publicul emisiunii, aproape 70.000 de telespectatori erau din intervalul 18-49 de ani (targetul comercial).

Pe publicul naţional şi pe cel comercial, Dragoş Pătraru a fost, în 2015, peste În gura presei, cu Mircea Badea.

În 2015, Pătraru a avut două intervale de difuzare: de la 22.50, după Moise Guran (până în vară) şi de la 22.30 (din toamnă, când Guran pleca la Digi 24).

Audienţa posturilor TV marţi, 5 septembrie, pe intervalul emisiunii Starea Naţiei (22.30 - 23.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.206.000 6.7 20.9
2 Kanal D 562.000 3.1 9.7
3 Antena 1 496.000 2.8 8.6
4 Antena 3 412.000 2.3 7.1
5 Romania TV 334.000 1.9 5.8
6 Antena Stars 327.000 1.8 5.7
7 Prima TV 280.000 1.6 4.8
8 TVR 1 254.000 1.4 4.4
9 DigiSport 1 135.000 0.7 2.3
10 Realitatea TV 125.000 0.7 2.2
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 septembrie, pe intervalul emisiunii Starea Naţiei (22.30 - 23.20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 625.000 6.4 18.8
2 Kanal D 339.000 3.5 10.2
3 Antena 1 330.000 3.4 10
4 Antena 3 266.000 2.7 8
5 Antena Stars 175.000 1.8 5.3
6 Romania TV 159.000 1.6 4.8
7 TVR 1 125.000 1.3 3.8
8 DigiSport 1 117.000 1.2 3.5
9 Realitatea TV 117.000 1.2 3.5
10 Prima TV 110.000 1.1 3.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 5 septembrie, pe intervalul emisiunii Starea Naţiei (22.30 - 23.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 380.000 8.4 27.9
2 Antena 1 177.000 3.9 13
3 Kanal D 111.000 2.4 8.1
4 TVR 1 59.000 1.3 4.4
5 DigiSport 1 48.000 1.1 3.5
6 Realitatea TV 46.000 1 3.4
7 Prima TV 46.000 1 3.4
8 Romania TV 42.000 0.9 3
9 Antena 3 31.000 0.7 2.3
10 Pro 2 31.000 0.7 2.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

VEZI audienţele lui Dragoş Pătraru în prima lună la Digi 24, AICI

VEZI audienţele lui Dragoş Pătraru pe anul 2015, la TVR 1, AICI

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Stop fake mile ! Eu am 4 facultati si informatii din toate televiziunile din romania si din lume . NU te pui tu cu mine. Tu nai de cat 4 clase . DECI STOP FAKE MILE ! Cine e pentru ?
  • Evident, nu ma cheama johhny bravo. Asa cum tu nu reusesti sa fii ironic-intelectuala, desi te straduiesti din greu. Dar se simte transpiratia, ce sa faci si tu.
  • Irenke e aluzia fina la gradul pe care il are intr-o anumita loja, dorele! Nu degeaba te cheama johnny bravo!
  • Livia lamureste-ma si pe mine, de ce ii tot spui Irenke Irinei Radu? E aluzie fina la etnia dansei? Si daca e de alta etnie, care-i faza? Ce relevanta are?
    Dan Manoliu ce legatura are cu Patraru?
  • Garantia succesului lui Pătraru este DAN MANOLIU. Alt netalentat si improvizat promovat de Irenke Radu! Demisia, Irina, urgent si du-te la bunicul Vasilescu de la BNR sa iti găsească de urgenta slujbă!
  • Eu sunt adevărata Livia Pilă. Insă subscriu in totalitate la ceea ce a scris cea care mi-a furat identitatea. Pătraru -un nou eșec. Irenke- ai un pix? Scrie-ți demisia si pleacă!
  • Patraru - alt psd-ist infipt bine in TVR, dupa Zeiceasca, Radu Tudor, Cristache si compania. Cum nu e psd-ist? Pai a plecat de la Romania TV sustinut de ghita, s-a luptat cu mafia tvr condusa de pnl-isul Tanase, s-a luptat cu zero securisti deconspirati la Digi24, opozantii psd-ului si acum a revenit la "cererea telespectatorilor" in fieful psd-izat de la TVR1. Mai "da" in ei Patrare, sa iti iasa banul cinstit, ca si tu ai dat in judecata TVR si ai de incasat o caruta de bani! De fapt a plecat de la digi pentru ca isi pierdea banii proveniti din publicitate pentru ca facea sub 1 audienta, aici la TVR ii merge cat sa faca si el un ban cinstit!
  • fake mile , nu poti fi ca mine , nu ai educatia si informatile mele
  • Postați va rog și audiențele serialelor TV pe luna august 2017.Multumesc.
  • fake mile comenteaza in numele meu, nu stiu cat mai permitetii , eu sant adevaratu mile , toata lume ma cunoaste dupa cat de agramat scriu , patrar e un prezentator de doi leii , care se maimutareste , pentru-o bruma de rating , si dupa cum stitii eu ma uit doar la antenele stapanului meu , care au emisuni pentru tineri si educatii asa ca mine
  • livia , tu trebuie sa vinzi banane , ca faci rating zero si ceva , mai tupeu sa comentezi , tvr are nevoie de divertisment , ca asa nu se uita nimeni, mancati bani degeaba, patraru va da lectii tuturor puturosilor , enescu poate fi pe tvr3 , cati crezi ca se uita , dar va fi angela g vineri , la munca livio bugetaro
  • In loc sa difuzeze Festivalul Enescu pe TVR1 in prime-time, Irenke Radu da poporului un mascarici, Patraru. Macar daca spunea si el niste lucruri grele cu acoperire solida in spate, mai ziceam, dar asa nici late night show, nu e nici haz nu are. Banane baieti!
  • geo, la digi cat facea , erau mai mici si ce digi nu are acoperire , este peste media tvr care nu face mai mult de zero si ceva

Trimite un comentariu

sus