Skip to main content

Prima lună Starea Nației la Digi: vârfuri de 200.000 de români. Locul trei cu vârful comercial. Pătraru, cifre de peste două ori mai mari decât media stației

 

ANALIZĂ. August, primul Pătrar’. Cum s-a descurcat Dragoș Pătraru în prima lună de Starea Nației la Digi 24?

Publicitate

Audiențele arată că emisiunea, difuzată de la 22.30, a avut un rating de peste două ori mai mare decât media postului de știri pe toate targeturile: național, urban și comercial.

În ediția de vârf la nivelul întregii țări, peste 200.000 de români s-au uitat la Pătraru. În cea mai bună emisiune pe targetul comercial, Starea Nației a plasat Digi 24 pe locul al treilea în topul posturilor TV.

De notat că Pătraru a început sezonul în …extrasezon. August este o lună de vacanță pentru posturile TV, care revin în toamnă cu emisiunile de forță pe post.

Din cele 23 de difuzări ale emisiunii din luna august (luni- joi plus Best Of-uri duminica), doar patru au fost sub 1 rating pe targetul urban, pragul pe care și l-a impus realizatorul Dragoș Pătraru. Este vorba de edițiile Best of date duminica, în fapt reluări ale unor fragmente din emisiunile date de luni până joi. Difuzările de luni până joi au avut ratinguri între 1 și 1,9.

”Pariul” lui Dragoș Pătraru, a fost făcut în exclusivitate la interviurile PaginademediaTV, la plecarea de la TVR 1:

“Eu nu vreau să merg acolo și să fac 0,5, să zic că am bifat o emisiune, că fac niște bani și mă duc acasă să spun "mamă, ce jurnalist sunt eu". Nu.
Noi vrem performanţă. Minimul este 1%.

Dacă facem sub 1%, dacă vreţi ca emisiunea Starea Naţiei să nu mai fie, nu vă mai uitaţi. Merg şi vând banane în piaţă, mi-am dorit întotdeauna. Facem emisiunea pentru că oamenii se uită, depindem total de acest public.”

Paginademedia.ro vă prezintă analiza primei luni, cu datele ediție cu ediție:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, media celor 23 de emisiuni Starea Nației la Digi 24 (cu tot cu Best Of-uri) a fost de 154.000 de români, adică 0,8 rating. În comparație, media Digi 24 în luna august, în Prime-Time, a fost de 62.000 de telespectatori (0,3 rating).

Cea mai bună ediție după targetul național a fost cea din 25 august: o medie de 210.000 de telespectatori. Cifre apropiate de 200.000 au mai făcut edițiile din 3, 10, 17, 23, 24 și 30 august.

Cea mai slabă ediție: duminică, 7 august, un Best of cu fragmente din timpul săptămânii, cu 77.000 de telespectatori medie. Din difuzările de luni până joi, cea mai slabă a avut o medie de 125.000 de români.

URBAN. La orașe, targetul vizat de Pătraru în “pariu”, media pe toată luna a sărit de 1 rating. Mai exact: 1,3 și 131.000 de telespectatori media pe ediție. Pe acest target, media Digi 24 în Prime-Time a fost de 52.000 de persoane de la orașe, adică un rating de 0,5.

Cea mai bună ediție Starea Nației pe urban: 185.000 de telespectatori (1,9 rating) pe 10 august.

Cea mai slabă: Best of-ul de duminică, 14 august, cu 61.000 medie. Pe urban, cele mai mici cifre de luni până joi au fost de 96.000 de telespectatori (1 rating)

COMERCIAL. Aproape 50.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani media pe luna august Starea Nației. Ratingul este de peste două ori mai mare decât media stației în intervalul de maximă audiență în august: 20.000.

Vârf comercial: 81.000 de telespectatori din acest target, pe 22 august.

Cea mai slabă emisiune pe comercial: Best of-ul din 7 august, ediție cu o medie de 15.000 de telespectatori pe acest segment. Din edițiile de luni până joi, audiența cea mai mică pe acest target a fost de 25.000 de telespectatori.

Ce spune Pătraru despre prima lună?

Dragoș Pătraru, pentru Paginademedia.ro:

"A fost prima noastră lună. Cred că și noi ne-am acomodat cu publicul Digi, și ei s-au obișnuit cu noi. Le mulțumim foarte tare celor care au venit după noi. Încă sunt mulți telespectatori care au probleme cu recepția postului, dar sunt sigur că lucrurile vor merge din ce în ce mai bine."

Audiența emisiunii Starea Nației cu Dragoș Pătraru la Digi 24, ediție cu ediție*:

  NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
1 aug 145.000 (0,8) 129.000 (1,3) 29.000 (0,6)
2 aug 160.000 (0,9) 140.000 (1,4) 46.000 (1)
3 aug 189.000 (1,1) 164.000 (1,7) 44.000 (1)
4 aug 176.000 (1) 141.000 (1,4) 57.000 (1,3)
7 aug - Best Of 77.000 (0,4) 65.000 (0,7) 15.000 (0,3)
8 aug 160.000 (0,9) 149.000 (1,5) 33.000 (0,7)
9 aug 141.000 (0,8) 127.000 (1,3) 42.000 (0,9)
10 aug 191.000 (1,1) 185.000 (1,9) 55.000 (1,2)
11 aug 136.000 (0,8) 128.000 (1,3) 32.000 (0,7)
14 aug - Best Of 84.000 (0,5) 61.000 (0,6) 17.000 (0,4)
15 aug 125.000 (0,7) 96.000 (1) 25.000 (0,6)
16 aug 145.000 (0,8) 110.000 (1,1) 43.000 (1)
17 aug 183.000 (1) 177.000 (1,8) 60.000 (1,3)
18 aug 175.000 (1) 135.000 (1,4) 54.000 (1,2)
21 aug - Best Of 98.000 (0,6) 77.000 (0,8) 42.000 (0,9)
22 aug 192.000 (1,1) 148.000 (1,5) 81.000 (1,8)
23 aug 188.000 (1,1) 153.000 (1,6) 63.000 (1,4)
24 aug 184.000 (1) 151.000 (1,6) 62.000 (1,4)
25 aug 210.000 (1,2) 169.000 (1,7) 69.000 (1,5)
28 aug - Best Of 97.000 (0,5) 79.000 (0,8) 33.000 (0,7)
29 aug 156.000 (0,9) 117.000 (1,2) 37.000 (0,8)
30 aug 186.000 (1) 178.000 (1,8) 78.000 (1,8)
31 aug 160.000 (0,9) 134.000 (1,4) 38.000 (0,9)
MEDIA 154.000 (0,9) 131.000 (1,3) 46.000 (1)

*Număr telespectatori (Rating%)

Citeşte şi:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Pana si astia de la Academia de politie reloaded din 1970 pe Paramount au facut mai mult pe comercial decat Patraru. *** baieti si pe urban si pe rural!
  • Alo, baietii care ati comentat? Imi pare rau sa va spun, dar Patraru a spus de audienta 1 in mediul urban si din cate se vede in tabel l-a facut. De vandut banane in piata inca se mai poate apuca in octombrie cand o sa fie si emisiunile "grele" ale posturilor. Sa vedem daca atunci face 1, e numai bine, mai ales ca Digi nu se receptioneaza pe antenele Dolce, numai prin IPTV.
  • Teo, daca ai sti ca libidinosul tine lectii de jurnalism la universitati, incearca sa-l imita pe Caragiu si se plange de cenzura doar ca sa faca rating, el pretinzand ca o face in spiritul adevarului atunci chiar nu ti s-ar mai parea deloc amuzant. Ma intreb cine ii sponsorizeaza emisiunea? Din audiente se vede ca vinde mai nimic.
  • Nu ca zic, dar mai amuzant mi se pare tetelutv :) ..Macar ala pare mai cinstit, nu libidinos cu interese ca asta :D.
  • Ce aveti cu baiatul? Face si el un ban gramada pentru zile negre pretinzandu-se o alta voce a poporului. Daca i-ar cere cineva sa faca public pe cei care ii platesc factura la emisiune i s-ar darama tot castelul cu carti cenzurate pe care sta. Nu cumva tot Sebi Ghita ii deconteaza leafa, ca in vremurile bune? O sti si Teszari? Jos cenzura!
  • Nu inteleg titlu optimist al acestui articol. Din tabel rezulta evident ca face audiente foarte slabe, chiar mai slabe decat le avea la TVR. Iar Digi e un post decent de stiri. De ce oare se incurca in prime-time cu un actor de o asa slaba factura si cu o echipa neprofesionista? Emisiunea arata ca una pe care o producea OTV in vremurile proaste.
  • Pentru prime-time audienta lui patraru e penibila, luand in considerare resursele financiare si logistice de care dispune digi. Cu de-astea se lauda? O carte de matematica de liceu nu ti-ar strica sa intelegi ce inseamna cifrele de mai sus. Cred ca ai fost corijent la stiintele exacte. Ai zis ca te apuci de banane daca faci sub 1. Pai ai facut mult sub 1, nici de vandut banane in piata nu esti bun amice. Iei media unui post de stiri si te mandresti ca ai facut mai mult. Media de audienta a unui post tv e facuta din 24 de ore de emisie. Pacat de tine, la TVR faceai audienta dubla fata de digi chiar si atunci cand injurai de mama focului si in necunostinta de cauza TVR. Daca iti plangi un pic de mila cred ca ai toate sansele sa te primeasca inapoi, ca asa e tvr-ul ii primeste pe toti inapoi.
  • Deci a facut rating sub 1 de la bun inceput si cam atat. Cu cat dai e kilu' de banane patrare? Alt mincinos comentator de seara care ciripeste cand e lumea mai obosita sperand sa formeaze o parere colectiva in directia pe care "prietenii" lui si-o doresc. Nasol si cu "profetul" asta mincinos. Si daca te-ai apuca sa vinzi la taraba nu as cumpara de la tine patrare pentru ca nu stiu ce chimicale ai bagat in zarzavat, la fel cum faci la tv.
  • Micul imitator al lui Toma Caragiu minte fara jena. Sa observam la Digi audiente de 0,5 sau 0,8.

    D.P. dezinformeaza atunci cand se compara cu ce face la TVR. Aceleasi audiente le avea si acolo desi critica dur televiziunea tot pentru a face rating. Acum i-au inchis gura baietii de la digi, nu mai zice nimic de cenzura si se mandreste cu audiente contrafacute.

    Dupa cum se vede in audientele afisate de pagina de media, imitatorul a facut rating mult sub 1 la mai multe emisiuni si nu si-a tinut promisiunea de a vinde banane in piata. Te-ai diluat si tu patratel.
  • Numai ca, pe targetul urban, nu se fac incasari. Iar pe cel care conteaza, targetul comercial, clientul tau patraru sta cam nashpa, aiurea, cam nasol... Asa ca degeaba incerci sa-l ridici, petrisoare. Am mai vazut filmul asta la tv: nascut talent si mort speranță.
  • Se vorbeste prin Digi24 ca Patraru are salariu de 5.000 de euro si i se mareste la 10.000 de euro

    Ce audienta a facut primul caz social de la Acces direct vs. Ce spun romanii?

Trimite un comentariu