Skip to main content

AUDIENŢE. Zidul n-a ţinut la prima ediţie. Antena 1, debut slab cu noul show The Wall

 
AUDIENŢE. Zidul n-a ţinut la prima ediţie. Antena 1, debut slab cu noul show The Wall

Miercuri 13 cu ghinion pentru Antena 1. Noul game show, The Wall, produs de Mona Segall şi prezentat de Valentin Butnaru, a avut cifre sub media postului la debut. Antena 1 a avut locul doi pe comercial, dar pe trei la oraşe şi la nivel naţional.

Publicitate

Show-ul a avut audienţe la jumătate faţă de Pro TV care a avut pe interval ştirile din sport, meteo şi 40 de minute de Visuri la cheie.

Citeşte şi: FOTO. Pro TV, primul loc în audienţe cu debutul Visuri la cheie. Şi Pe bune?! a reuşit prima poziţie

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de miercuri, pe intervalul primei ediţii The Wall - Marele Zid (20.00 - 21.00):

NAŢIONAL. The Wall - Marele Zid, prezentat de Valentin Butnaru, a pus Antena 1 pe locul trei în audienţe, la egalitate cu Kanal D. Postul a avut o medie de 755.000 de privitori, media pe minut. Amintim că şi Kanal D a lansat miercuri seara un nou serial turcesc, Patria mea eşti tu. Pro TV a fost liderul tronsonului, cu o audienţă cât Antena 1 şi Kanal D la un loc.

URBAN. Şi la oraşe, The Wall s-a dus pe trei, la mică distanţă de Kanal D. Game show-ul Antenei a obţinut o medie de 403.000 de persoane. Şi aici, Pro TV a avut prima poziţie cu cifre duble faţă de Kanal D şi Antena.

COMERCIAL. Publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani s-a uitat mai mult pe Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a avut o medie de 410.000 de persoane, pe intervalul The Wall. Antena 1 a fost pe doi. Prima TV a intrat pe poziţia a patra, având parţial pe interval debutul unui nou sezon Cronica Cârcotaşilor.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul The Wall - Marele zid (20.00 - 21.10), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.684.000 9.4 23.6
2 Kanal D 758.000 4.2 10.6
3 Antena 1 755.000 4.2 10.6
4 Antena 3 339.000 1.9 4.8
5 Romania TV 337.000 1.9 4.7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul The Wall - Marele Zid (20.00 - 21.10) în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 865.000 8.9 23.0
2 Kanal D 411.000 4.2 10.9
3 Antena 1 403.000 4.1 10.7
4 Antena 3 216.000 2.2 5.7
5 Romania TV 192.000 2.0 5.1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul The Wall - Marele Zid (20.00 - 21.10), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 412.000 9.1 31.4
2 Antena 1 175.000 3.9 13.3
3 Kanal D 118.000 2.6 9.0
4 Prima TV 49.000 1.1 3.7
5 National TV 41.000 0.9 3.1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • John John
    Atunci cand Las Fierbinti "rupe" audientele, ce pretentii sa mai ai de la telespectatori ca vor aprecia, asa cum merita, acest show de cultura generala si nu numai, "The Wall"? Daca dadeau un scandal ceva, aveau audiente mai bune. Mai spunem ca romanul vrea sa vada si cultura, ca se uita la ce ii dai, dupa audientele astea... nu prea vad dorinta de cultura si senzatii tari ale romanilor.
    Show-ul a fost facut exact cum trebuie, exact asa cum este produs si in State, Franta, Germania, Spania... Acolo a facut audiente foarte bune, dar romanii au un stil aparte de a aprecia lucrurile bune. Ei se uita in numar mare la o fictiune de prost gust a lui Ernest... Ce poti sa mai spui?
    Pacat de show, de prezentator...
  • green grass of home green grass of home
    @Doru

    Eu iau apararea celor care prefera documentarul (ca si mine). Chiar suntem indreptatiti sa spunem ca nu avem timp. Daca avem tot timpul din lume, si 24/7 este timp liber, tot este pacat sa citim 300 de pagini despre un subiect, in loc sa vedem 15 documentare despre 15 subiecte diferite.
  • Doru Doru
    "green grass of home", depinde ce intelegi prin "cultura generala". Lumea e grabita... Prefera un documentar de o ora, decat sa citeasca o carte de 300 de pagini.
  • mile mile
    Tare de tot emisiunea. Doar *** nu sau uitat la iea. Nu mai Antena 1 stie sa faca emisiuni bune. Restu doar copiaza dar fara mare suces.
  • F F
    Mile, liniștește te. Așa se întâmplă când te uiți doar la antene. Au și ei o emisiune curata și zici ca au inventat becul. Sa o mute pe intervalul acces direct și poate mai te luminează și pe tine, mai ales ca tu înveți lucrurile de la tv.
  • green grass of home green grass of home
    @Doru : ''daca vreau "cultura generala", citesc o carte. Nu ma uit la televizor.''

    Nu e char asa, suntem in secolul 21, televiziunea este un mijloc de comunicare modern, asa cum era cartea in secolul 19.
    Avem History, Discovery, pentru ca lumea moderna cauta si informatie cand deschide televizorul.
  • mile mile
    neo, cu populatia ca tine , romania trebuie scrisa cu litera mica
  • gigi gigi
    Cand alegi ca prezentator un om fara experienta, deci doar cu o scoala de televiziune, fals si sters, nu ai cum aduna puncte.
  • mile mile
    audienta e normala pt cultura generala , daoar nu ii inteleg pe protevisti de ce ii intereseaza atat de mult emisiunea , ca nu e de nivelul lor , mixeria aia de la pro e pt ei, te uiti la ce intelegi, felicitari antenei si familiei voiculescu pt sustinerea acestor proiecte , care a oferit 120.000 de lei aseara , pro 3000 lei
  • John John
    Multumesc Ne0!
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    Pentru cei interesati! Aseara, Visuri la cheie" a obtinut, pe targetul comercial 18 - 49 urban, 11 rating si 33% market share, in timp ce a1 a obtinut 4.1 rating si 12.3% share.
  • F F
    Wow. Am zis ca nu e de prime time, dar nu mă așteptam la un debut chiar așa de slab. Eu zic sa o încerce pe alt interval. Nici Ce spun romanii nu a început bine, dar apoi a schimbat peisajul media romanesc.
  • Ne0 Ne0
    @ mile
    Romania nu "romania", cetatean de doi lei...
  • Ne0 Ne0
    @ John
    Pro Tv : 11 rating - 33% share, A1: 4,1 rating - 12,3 share, pe comercial 18-49
  • mile mile
    mareane, pai nu ziceai tu ca vrei cultura generala si nu incultura la tv, ce zici ipocritule , este bine ca se fac astfel de emisiuni expertule in prime time , ca si asa e o tara de doi lei, rusine romania , meriti pe maruta , capatos , acces

Trimite un comentariu

sus