Skip to main content

Ce înseamnă Steaua! Digisport, locul trei. Până și Dolce Sport a prins top 5 cu Viitorul - FCSB

 
Ce înseamnă Steaua! Digisport, locul trei. Până și Dolce Sport a prins top 5 cu Viitorul - FCSB
Sursa foto: Mediafax Foto, via ProSport

AUDIENȚE. Steaua - FCSB, de fapt - ridică în audiențe posturile care difuzează partidele. S-a văzut și sâmbătă, la partida cu Viitorul, câștigată de echipa lui Gheorghe Hagi cu 1-0.

Meciul a fost dat de două posturi: Digisport și Dolce Sport. Postul RCS a fost pe interval pe locul trei, după Pro TV (cu filmul Equalizer) și Antena 1 (cu Te cunosc de undeva).

Dolce Sport - canal cu audiențe modeste în general - a urcat cu meciul și a prins top 5 pe publicul comercial. A stat bine și la nivelul întregii țări (locul opt) și la orașe (șapte).. De notat că, de mâine, numele Dolce Sport va fi istorie. Postul se va numi Telekom Sport. 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul meciului Viitorul - FCSB:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 700.000 de români au urmărit meciul de fotbal: 450.000 pe pe Digisport și 225.000 pe Dolce Sport.

DigiSport a fost pe poziția a treia, după Pro TV (1,4 milioane) și Antena 1 (950.000). DolceSport a fost pe opt.

URBAN. Viitorul - FCSB a avut o audiență la orașe de 430.000 de români: s-au uitat 330.000 la DigiSport și aproape 110.000 pe Dolce.

Locul trei pentru DigiSport și șapte pentru Dolce Sport.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, meciul a numărat aproape 180.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani: 120.000 pe DigiSport și 50.000 pe Dolce.

Dacă DigiSport a avut aceeași poziție - a treia - DolceSport a stat mult mai bine pe acest segment. Canalul Telekom a urcat, cu meciul, pe locul cinci pe comercial.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului Viitorul - FCSB (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.400.000 7.8 18.7
2 Antena 1 951.000 5.3 12.7
3 DigiSport 1 449.000 2.5 6
4 Romania TV 419.000 2.3 5.6
5 Kanal D 387.000 2.1 5.2
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului Viitorul - FCSB (20.30 - 22.30) în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 707.000 7.3 18
2 Antena 1 594.000 6.1 15.1
3 DigiSport 1 330.000 3.4 8.4
4 Antena 3 217.000 2.2 5.5
5 Romania TV 201.000 2.1 5.1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului Viitorul - FCSB (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 400.000 8.8 28.1
2 Antena 1 211.000 4.7 14.9
3 DigiSport 1 123.000 2.7 8.7
4 Kanal D 62.000 1.4 4.4
5 Dolce Sport 53.000 1.2 3.7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Pentru CD - orce film este de preferat in detrimentul unor emisiuni de 2 lei de la orce televiziune. sau mai bine puneti mana pe o carte. Valabil si pentru Iuli. Iuli, te mariti cu mine?
  • Multi prefera Pro TV chiar si intr-o "disputa" film vs emisiune din cauza ca multi sunt fani Pro TV, nu neaparat ca filmul ar fi fost ceva mai impresionat decat emisiunea de la Antena 1.. Si asa este in general!
  • Celor de la Antena nu le pasa daca productia e slaba, important e sa fie pe 2 sau 3. Proasta logica. Mai bine renuntau la Te cunosc - program uzat, si bagau filme din 2016-2017.

    La fe o sa se intample si cu iUmor si Chefi la cutite, curand vor gafai la bataie cu filme rerereredifuzate.

    X Factor prindea mai bine la inceput de an, ianuarie!

    Pro-ul nu isi uzeaza programele, doar Las Fierbinti (toate lunile), in rest, toate au o singura difuzare pe an.
  • Interesante ca Digi Sport a reușit să scoată un asemenea scor în audiențe deși acoperă doar o jumătate din rețeaua națională de cablu.
  • Asa se intampla cand nu dai pauza formatelor! Te cunosc de undeva, un format de mare succes la nivel mondial, a fost ucis de managementul antenist. Iumor, copia de doi lei dupa Got Talent, a dominat categoric audientele cu primele doua sezoane, dar fiind programat primavara si toamna, in sezonul tre a inceput sa piarda tot mai des.
  • X Factor ca X Factor, dar Te cunosc de undeva ce mai caută în grila cu audientele astea la bătaie cu un film?

Trimite un comentariu